Aquariva od Gucciego

Aquariva GucciGucci – marka założona w 1921 roku przez Guccio Gucci’ego należy do ścisłej czołówki najbardziej luksusowych i pożądanych marek na świecie. Dziewięćdziesiątą rocznicę istnienia, która przypada na 2011 rok firma postanowiła uczcić w wyjątkowy sposób. We współpracą z Rivą – producentem luksusowych łodzi oraz Officina Italiana Design – znanym studiem projektowym stworzyła ekskluzywną motorówkę Aquariva by Gucci.

Pierwsza prezentacja Aquarivy miała miejsce 7 września podczas Cannes Boat and Yacht Show, druga jeszcze bardziej uroczysta odbędzie się dziś podczas otwarcia Tygodnia Mody w Mediolanie. Łódź wyposażono w dwa elektryczne silniki Yanmar o łącznej mocy 380 KM pozwalające na osiągnięcie prędkości 41 węzłów. Projekt łodzi jest dziełem Officina Italiana Design, jednak nad każdym etapem projektowania czuwała Frida Giannini – dyrektor kreatywny domu mody Gucci. Realizacją wizji projektantów zajęła się Riva – kultowa firma produkująca ekskluzywne łodzie od 1842 roku.

Kadłub Aquarivy wykonano z włókna szklanego, pokład z mahoniu, a składany dach z wodoodpornego materiału tłoczonego w charakterystyczny dla marki monogram – Guccissima. Dla zainteresowanych zakupem przygotowano także specjalną kolekcję akcesoriów, wśród których można znaleźć: buty, torby czy inne drobne akcesoria.  Łódź dostępna jest wyłącznie na specjalne zamówienie klienta.

Cena: od 750 000 dolarów, od  około 2 250 000 złotych

Więcej szczegółów na stronie internetowej producenta: www.rivaboats.com

Aquariva Gucci  (2)

Aquariva Gucci  (3)

Aquariva Gucci

Aquariva Gucci  (4)

Zobacz również:

  • Gucci Garden – świąteczna kampania GucciGucci Garden – świąteczna kampania Gucci
    Odwołując się do czystego piękna świata przyrody dyrektor kreatywny domu mody Gucci – Alessandro Michele, garściami czerpie ze świata natury i przenosi je na projektowane przez siebie akcesoria oraz odzież....
  • RHIZOMATIC SCORES – kolekcja Gucci AW2016RHIZOMATIC SCORES – kolekcja Gucci AW2016
    W celu rozpalenia zmian, myślenie musi być "rizomatyczne" (G. Deleuze, F. Guattari). Musi wytwarzać ruchy mogące się rozwijać w różnych kierunkach. Rozomatyczna myśl nie posiada ani centrum, ani orientacji. Rozwija się chaotycznie. Żywi się połączeniami, tworzy wielorakość poprzez ciągłe z...
  • Nowy koncept butików GucciNowy koncept butików Gucci
    Flagowy butik Gucci w Mediolanie, mieszczący się przy prestiżowej Via Montenapoleone, to pierwszy salon włoskiego domu mody, który został przebudowany zgodnie z nowym konceptem architektonicznym stworzonym przez dyrektora kreatywnego Alessandro Michele. Niezwykle przytulne i dyskretne wnęt...
Luksusowa mapa kraju
Luksusowe marki
American VintageAmerican Vintage
American Vintage to znana francuska marka założona w 2005 roku przez Mickaël Azoulay. Mimo francuskiego pochodzenia projektantka czerpie inspiracje...
Armani CollezioniArmani Collezioni
Armani Collezioni to jedna z luksusowych marek w portfolio Giorgio Armaniego powołana do życia w 2000 roku. W hierarchii ekskluzywności znajduje si...
BaldininiBaldinini
Firma Baldinini powstała w 1910 roku w San Mauro Pascoli we Włoszech. Wtedy to rodzina Baldininich zdecydowała się otworzyć pierwszy zakład prod...
Projektanci mody
Mariusz PrzybylskiMariusz Przybylski
Mariusz Przybylski modą zainteresował się w Liceum Plastycznym. Zafascynowanie to było na tyle poważne, że postanowił je kontynuować podczas s...
Maciej ZieńMaciej Zień
Maciej Zień urodził się 24 kwietnia 1979 roku w Lublinie. Swoją pasję związaną ze światem mody rozwijał w Liceum Sztuk Plastycznych w rodzinn...
Paprocki&BrzozowskiPaprocki&Brzozowski
Marcin Paprocki i Mariusz Brzozowski to najpopularniejszy duet projektantów mody w naszym kraju. Zarówno Marcin, jak i Mariusz są absolwentami Wydz...