Wiosna i lato według Louis Vuitton

Wiosenno-letnią kolekcję domu mody Louis Vuitton, aktualnie oferowaną w butikach marki, zaprezentowano podczas Paryskiego Tygodnia Mody w iście bajkowej scenerii. Ogromna, wprowadzająca w ruch 48 lśniących rumaków karuzela, podobnie jak pozostałe elementy scenografii, utrzymana została w monochromatycznej konwencji. Na tle onirycznej bieli romantyczne i zarazem niezwykle kobiece projekty Marca Jacobsa prezentowały się niezwykle intrygująco. Zachwycały przede wszystkim pastelowe kolory momentami przełamane mocniejszymi barwami, kwiatowe motywy, bogactwo detali – misternych koronek, cekinów i piór, a także dopełniające każdą sylwetkę akcesoria, które podobnie jak cała kolekcja zainspirowane zostały latami 50.

 

W propozycjach na wiosnę i lato francuskiego domu mody pojawiły się między innymi niebotycznie wysokie obcasy bez pięty z niebanalnymi zdobieniami, niezwykle modne buty z metalicznymi noskami, egzotyczne skóry w wielu wariantach kolorystycznych, pozostające w trendach przezroczyste torebki, charakterystyczne skórzane koszyki będące nowoczesną interpretację Marca Jacobsa torby na zakupy oraz niewielkie torebki z misternymi zdobieniami i wyszywaniami układającymi się w słynny monogram. Prócz eleganckich, wieczorowych propozycji pojawiło się również kilka typowo sportowych modeli stanowiących doskonałe uzupełnienie nieco bardziej casualowych stylizacji.

Kolekcja do nabycia w firmowych salonach Louis Vuitton oraz internetowym butiku www.louisvuitton.com

Zobacz również:

  • Christian Louboutin SS2014 Ad CampaignChristian Louboutin SS2014 Ad Campaign
    Christian Louboutin do współpracy przy tworzeniu najnowszej kampanii reklamowej dla swojej marki po raz kolejny zaprosił wybitnego fotografa pochodzącego z Nowego Jorku - Petera Lippmanna. Tak jak w sezonie jesień-zima 2011 kreatywny duet do prezentacji obuwia jak i akcesoriów, tworzących ...
  • Mariaż mody i sztuki według Christiana LouboutinaMariaż mody i sztuki według Christiana Louboutina
    Kampania reklamowa promująca najnowszą kolekcję Christiana Louboutina na sezon jesień-zima 2011 to bez wątpienia jedna z najbardziej oryginalnych kampanii reklamowych ostatnich miesięcy. Jako tło dla prezentacji akcesoriów oraz kultowych szpilek z czerwoną podeszwą wykorzystano znane dzieł...
  • Akcesoria i obuwie BallyAkcesoria i obuwie Bally
    Luksusowa szwajcarska marka Bally w swej kolekcji na sezon wiosna-lato 2011 postawiła na prostotę i minimalizm wzbogacone odrobiną koloru oraz nowoczesności. Zaprojektowane przez Michaela Herza i Graemea Fidlera obuwie i akcesoria podzielić można na dwie kategorie – klasyczną, w której dom...
Luksusowa mapa kraju
Luksusowe marki
American VintageAmerican Vintage
American Vintage to znana francuska marka założona w 2005 roku przez Mickaël Azoulay. Mimo francuskiego pochodzenia projektantka czerpie inspiracje...
Armani CollezioniArmani Collezioni
Armani Collezioni to jedna z luksusowych marek w portfolio Giorgio Armaniego powołana do życia w 2000 roku. W hierarchii ekskluzywności znajduje si...
BaldininiBaldinini
Firma Baldinini powstała w 1910 roku w San Mauro Pascoli we Włoszech. Wtedy to rodzina Baldininich zdecydowała się otworzyć pierwszy zakład prod...
Projektanci mody
Mariusz PrzybylskiMariusz Przybylski
Mariusz Przybylski modą zainteresował się w Liceum Plastycznym. Zafascynowanie to było na tyle poważne, że postanowił je kontynuować podczas s...
Maciej ZieńMaciej Zień
Maciej Zień urodził się 24 kwietnia 1979 roku w Lublinie. Swoją pasję związaną ze światem mody rozwijał w Liceum Sztuk Plastycznych w rodzinn...
Paprocki&BrzozowskiPaprocki&Brzozowski
Marcin Paprocki i Mariusz Brzozowski to najpopularniejszy duet projektantów mody w naszym kraju. Zarówno Marcin, jak i Mariusz są absolwentami Wydz...