Wiosenno-letnia kampania reklamowa Gucci

Pierwsze zdjęcie promujące wiosenno-letnią kolekcję domu mody Gucci ujrzało światło dzienne już na początku nowego roku, jednak dopiero dziś oficjalnie zaprezentowano kompletną kampanię reklamową. W tym sezonie twarzami marki wybrano Karmen Pedaru oraz polską supermodelkę, która pojawiła się również w kampania marki w roku 2009 – Anję Rubik. To właśnie Polka otwierała i zamykała ostatni mediolański pokaz marki, dlatego jej udział w kampanii reklamowej nikogo nie powinien dziwić. Za obiektywem aparatu stanął jak zwykle w przypadku Gucciego  niezwykle kreatywny duet – Mert Alas oraz Marcus Piggott.

 
 

W przeciwieństwie do poprzednich, niezwykle bogatych i zachwycających zdjęć reklamowych – chociażby ostatniej kampanii kolekcji Cruise – przy tworzeniu zdjęć promujących najnowszą kolekcję Gucci postawił na minimalizm i prostotę, co stanowi wyraźne nawiązanie do jej stylistyki. Na szarym tle, które stanowi bazę, monochromatyczne, nasycone intensywnymi kolorami projekty Fridy Giannini – dyrektor kreatywnej domu mody Gucci prezentują się niezwykle intrygująco, zachwycają formą i dopracowanymi do perfekcji detalami. Uwagę przykuwają również wykonane z lakierowanej skóry akcesoria nawiązujące do trendu total look oraz przestrzenna, bogato zdobiona biżuteria.

Czekamy na pojawienie się kolekcji w butikach i mamy nadzieję, że kampanię reklamową z udziałem pięknej Polki będziemy mogli jeszcze niejednokrotnie podziwiać na łamach nie tylko międzynarodowych, ale również polskich magazynów dedykowanych modzie.

 

Zobacz również:

  • RHIZOMATIC SCORES – kolekcja Gucci AW2016RHIZOMATIC SCORES – kolekcja Gucci AW2016
    W celu rozpalenia zmian, myślenie musi być "rizomatyczne" (G. Deleuze, F. Guattari). Musi wytwarzać ruchy mogące się rozwijać w różnych kierunkach. Rozomatyczna myśl nie posiada ani centrum, ani orientacji. Rozwija się chaotycznie. Żywi się połączeniami, tworzy wielorakość poprzez ciągłe z...
  • Kolekcja Gucci Cruise 2016Kolekcja Gucci Cruise 2016
    Zaprezentowana kilka dni temu w Nowym Jorku kolekcja Cruise domu mody Gucci to druga kolekcja stworzona dla włoskiej marki przez nowego dyrektora kreatywnego - Alessandro Michele. Podobnie jak dobrze przyjęta, debiutancka kolekcja, tak i kolekcja Cruise 2016 jest niezwykle eklektyczna i ut...
  • Alessandro Michele dyrektorem kreatywnym GucciAlessandro Michele dyrektorem kreatywnym Gucci
    W środę dom mody Gucci ogłosił nazwisko długo wyczekiwanego następcy Fridy Giannini. Liczne spekulacje i nazwiska typowane przez media oraz bywalców salonów okazały się zupełnie nietrafione, gdyż funkcję głównego projektanta marki nie będzie pełnił ani Hedi Slimane (Saint Laurent Paris), a...
Luksusowa mapa kraju
Luksusowe marki
American VintageAmerican Vintage
American Vintage to znana francuska marka założona w 2005 roku przez Mickaël Azoulay. Mimo francuskiego pochodzenia projektantka czerpie inspiracje...
Armani CollezioniArmani Collezioni
Armani Collezioni to jedna z luksusowych marek w portfolio Giorgio Armaniego powołana do życia w 2000 roku. W hierarchii ekskluzywności znajduje si...
BaldininiBaldinini
Firma Baldinini powstała w 1910 roku w San Mauro Pascoli we Włoszech. Wtedy to rodzina Baldininich zdecydowała się otworzyć pierwszy zakład prod...
Projektanci mody
Mariusz PrzybylskiMariusz Przybylski
Mariusz Przybylski modą zainteresował się w Liceum Plastycznym. Zafascynowanie to było na tyle poważne, że postanowił je kontynuować podczas s...
Maciej ZieńMaciej Zień
Maciej Zień urodził się 24 kwietnia 1979 roku w Lublinie. Swoją pasję związaną ze światem mody rozwijał w Liceum Sztuk Plastycznych w rodzinn...
Paprocki&BrzozowskiPaprocki&Brzozowski
Marcin Paprocki i Mariusz Brzozowski to najpopularniejszy duet projektantów mody w naszym kraju. Zarówno Marcin, jak i Mariusz są absolwentami Wydz...