W – nowa torebka Louis Vuitton

Nowa torebka Louis Vuitton wprowadza przełom w graficznym słowniku marki. Wyraźne linie, sugerujące nawiązanie do litery W, wyznaczają 3-części torebki, które dodatkowo podkreślone zostały poprzez zastosowanie różnych materiałów. “W” nawiązuje do tradycji wyrobów skórzanych Louis Vuitton, a jednocześnie prezentuje nowoczesny design. W nowym alfabecie marki pojawia się wiele niespodzianek dla naszych zmysłów. Perfekcyjna linia “W” łączy wygodę dużej torebki z wyglądem szykownego akcesorium. Design torebki, elegancki i nowoczesny, dodaje kobietom młodzieńczego uroku, a jednocześnie gwarantuje im poczucie posiadania klasycznego modelu.

 
 

Dzięki połączeniu tradycji i innowacji, najnowsza kreacja Louis Vuitton prezentuje uosobienie know-how marki. Na zewnątrz znajdujemy dualny harmonijny wzór, powstały w wyniku połączenia gładkiej powierzchni unikatowych skór z charakterystycznym płótnem z Monogramem, welurowym wzorem czy też haftem wykonanym na skórze, inspirowanym tkaninami dekoracyjnymi.  Wewnątrz – inteligentnie zaprojektowaną przestrzeń wyłożoną zamszem, z dużą ilością kieszonek, oferujących miejsce na przedmioty niezbędne w każdej damskiej torebce. Niezwykła jakość wszystkich elementów torebki opowiada historię o firmie, która od pokoleń szanuje tradycję doskonałości.

Charakterystyczne materiały – będące oczywistym nawiązaniem do historii francuskiej marki – spotykają się i uzupełniają w tej wyjątkowej kreacji. Świeżość, nowoczesność i elegancja – najnowszy członek rodziny Louis Vuitton kusi każdym detalem. Premiera modelu w butikach Louis Vuitton na całym świecie, w tym również w warszawskim salonie odbędzie się już w lipcu.

Louis Vuitton / Karim Sadli

Zobacz również:

  • Louis Vuitton Menswear SS2018Louis Vuitton Menswear SS2018
    Inspiracją do kolekcji "Archipelago", zaprojektowanej przez Dyrektora Artystycznego Kolekcji Męskich Louis Vuitton Kima Jonesa, była książka Judith Schalansky "Atlas wysp odległych. Pięćdziesiąt wysp, na których nigdy nie byłam i nigdy nie będę", ale także sama idea podróży, przemieszczani...
  • Louis Vuitton x Jeff KoonsLouis Vuitton x Jeff Koons
    W ciągu ostatnich lat Louis Vuitton istotnie wzmocnił swoje związki ze światem sztuki, dzięki współpracy z najbardziej wpływowymi artystami naszych czasów, takimi jak Takashi Murakami, Richard Prince, Yayoi Kusama, Stephen Sprouse, Cindy Sherman, James Turrell, Olafur Eliasson czy Daniel B...
  • Kampania reklamowa Louis Vuitton Series 6Kampania reklamowa Louis Vuitton Series 6
    Plac Vendome to esencja Paryża. To właśnie w tym wyjątkowym epicentrum francuskiej elegancji zaprezentowana została kolekcja domu mody Louis Vuitton na wiosnę i lato 2017. Paryż – miasto zawieszone pomiędzy prawym a lewym brzegiem Sekwany, mające własną specyfikę oraz kreatywną atmosferę. ...
Luksusowa mapa kraju
Luksusowe marki
American VintageAmerican Vintage
American Vintage to znana francuska marka założona w 2005 roku przez Mickaël Azoulay. Mimo francuskiego pochodzenia projektantka czerpie inspiracje...
Armani CollezioniArmani Collezioni
Armani Collezioni to jedna z luksusowych marek w portfolio Giorgio Armaniego powołana do życia w 2000 roku. W hierarchii ekskluzywności znajduje si...
BaldininiBaldinini
Firma Baldinini powstała w 1910 roku w San Mauro Pascoli we Włoszech. Wtedy to rodzina Baldininich zdecydowała się otworzyć pierwszy zakład prod...
Projektanci mody
Mariusz PrzybylskiMariusz Przybylski
Mariusz Przybylski modą zainteresował się w Liceum Plastycznym. Zafascynowanie to było na tyle poważne, że postanowił je kontynuować podczas s...
Maciej ZieńMaciej Zień
Maciej Zień urodził się 24 kwietnia 1979 roku w Lublinie. Swoją pasję związaną ze światem mody rozwijał w Liceum Sztuk Plastycznych w rodzinn...
Paprocki&BrzozowskiPaprocki&Brzozowski
Marcin Paprocki i Mariusz Brzozowski to najpopularniejszy duet projektantów mody w naszym kraju. Zarówno Marcin, jak i Mariusz są absolwentami Wydz...