The ICON and the ICONOCLASTS

The ICON and the ICONOCLASTS - zdjęcie główne„The ICON and the ICONOCLASTS” to wyjątkowy projekt domu mody Louis Vuitton, który poświęcony jest kultowemu MONOGRAMOWI, zaprojektowanemu w 1896 roku przez Georges’a Vuitton – syna założyciela marki. Do współpracy przy projekcie zaproszono sześć wybitnych osobowości ze świata mody, architektury, designu i sztuki. Są to: Karl Lagerfeld, Rei Kawakubo, Cindy Sherman, Frank Gehry, Marc Newson oraz Christian Louboutin. Każda z nich została poproszona o stworzenie osobistej interpretacji torebki lub torby podróżnej, z wykorzystaniem słynnego Monogramu, będącego symbolem domu mody Louis Vuitton.

 

 

Niezwykły projekt zainicjowany przez Delphine Arnault, Executive Vice President francuskiego domu mody oraz Nicolasa Ghesquière’a – dyrektora artystycznego damskich kolekcji Louis Vuitton, zakłada stworzenie ekskluzywnej, limitowanej kolekcji skórzanych akcesoriów, które trafią do wyselekcjonowanych butików marki na całym świecie w połowie października. 7. listopada w Nowym Jorku odbędzie się natomiast uroczysty event „A Celebration Of Monogram”, podczas którego oficjalnie zaprezentowane zostaną wszystkie projekty.

The ICON and the ICONOCLASTS

The ICON and the ICONOCLASTS (2)

Zobacz również:

  • Louis Vuitton Celebrating MonogramLouis Vuitton Celebrating Monogram
    Uroczysta prezentacja inaugurująca artystyczny projekt domu mody Louis Vuitton - Celebrating Monogram miała miejsce 7 listopada. Z tej okazji przedstawiciele francuskiej marki - Michael Burke i Delphine Arnault  - zaprosili na elegancką kolację osoby ze świata kultury, sztuki i biznesu. Wś...
  • Louis Vuitton – Objects Nomades 2017Louis Vuitton – Objects Nomades 2017
    Kolekcja Objects Nomades według Louis Vuitton to wyjątkowe meble i akcesoria, zaprojektowane z myślą o najbardziej wymagających podróżnikach. To inspirowany sztuką, wielofunkcyjny design, wykonany z wyselekcjonowanych materiałów, zachwycający plastyczną formą i starannym wykonaniem. W tym ...
  • Kampania reklamowa Louis Vuitton Series 6Kampania reklamowa Louis Vuitton Series 6
    Plac Vendome to esencja Paryża. To właśnie w tym wyjątkowym epicentrum francuskiej elegancji zaprezentowana została kolekcja domu mody Louis Vuitton na wiosnę i lato 2017. Paryż – miasto zawieszone pomiędzy prawym a lewym brzegiem Sekwany, mające własną specyfikę oraz kreatywną atmosferę. ...
Luksusowa mapa kraju
Luksusowe marki
American VintageAmerican Vintage
American Vintage to znana francuska marka założona w 2005 roku przez Mickaël Azoulay. Mimo francuskiego pochodzenia projektantka czerpie inspiracje...
Armani CollezioniArmani Collezioni
Armani Collezioni to jedna z luksusowych marek w portfolio Giorgio Armaniego powołana do życia w 2000 roku. W hierarchii ekskluzywności znajduje si...
BaldininiBaldinini
Firma Baldinini powstała w 1910 roku w San Mauro Pascoli we Włoszech. Wtedy to rodzina Baldininich zdecydowała się otworzyć pierwszy zakład prod...
Projektanci mody
Mariusz PrzybylskiMariusz Przybylski
Mariusz Przybylski modą zainteresował się w Liceum Plastycznym. Zafascynowanie to było na tyle poważne, że postanowił je kontynuować podczas s...
Maciej ZieńMaciej Zień
Maciej Zień urodził się 24 kwietnia 1979 roku w Lublinie. Swoją pasję związaną ze światem mody rozwijał w Liceum Sztuk Plastycznych w rodzinn...
Paprocki&BrzozowskiPaprocki&Brzozowski
Marcin Paprocki i Mariusz Brzozowski to najpopularniejszy duet projektantów mody w naszym kraju. Zarówno Marcin, jak i Mariusz są absolwentami Wydz...