Świąteczne witryny domu towarowego Printemps

Świąteczne witryny Printemps 2014 - zdjęcie główneParyski dom towarowy Printemps od ponad 150 lat stanowi jeden z najważniejszych zakupowych celów mieszkańców francuskiej stolicy. Potencjalnych klientów kusi nie tylko bogata ofert, ale również świąteczne witryny, które zachwycają każdego przechodnia – szacuje się, że w okresie świątecznym Boulevard Haussmann, przy którym mieści się Printemps, przemierza nawet 10 milionów osób. W tym roku paryski dom towarowy zaprosił do współpracy przy świątecznych witrynach brytyjską markę Burberry, by stworzyć „The Magical Christmas Journey by Burberry”. Efektem współpracy jest 11 niezwykłych witryn, które nawiązują do świątecznego klimatu, a także paryskich jak i londyńskich tradycji. Uroczyste odsłonięcie witryn miało miejsce w listopadzie z udziałem dwóch ikon brytyjskiego domu mody – Kate Moss oraz Cary Delevingne. 

 
Projekt „The Magical Christmas Journey by Burberry” opowiada historię małego chłopca i jego pluszowego misia, którzy udają się w niezapomnianą podróż z flagowego butiku Burberry przy Regent Street 121 w Londynie do paryskiego domu towarowego Printemps. Po raz pierwszy w historii Printemps, świąteczne witryny kuszą przechadzających się wzdłuż Boulevard Haussmann możliwością audio-wizualnej interakcji.

Świąteczne witryny Printemps 2014 (1)

Świąteczne witryny Printemps 2014 (2)

Świąteczne witryny Printemps 2014 (3)

Świąteczne witryny Printemps 2014 (4)

Świąteczne witryny Printemps 2014 (5)

Świąteczne witryny Printemps 2014 (6)

Świąteczne witryny Printemps 2014 (7)

Zobacz również:

  • Świąteczne witryny Printemps by PradaŚwiąteczne witryny Printemps by Prada
    Przygotowania do świąt w paryskim domu towarowym Printemps trwały kilka tygodni, a stworzenie niepowtarzalnej świątecznej atmosfery wymagało w tym roku użycia 3 kilometrów taśmy LED, 12 kilometrów świątecznych lampek, 153 podwieszonych pod sufitem świecących gwiazd i płatków śniegu, dwóch ...
  • Prada Pop-Up Store w PrintempsPrada Pop-Up Store w Printemps
    Printemps od niemal 150 lat jest w okresie świątecznym jednym z najbardziej charakterystycznych miejsc na mapie Paryża. Zachwyca świątecznymi dekoracjami, baśniowymi witrynami, niezwykle szeroką selekcją oryginalnych prezentów oraz przemyślaną iluminacją świetlną. W ubiegłym roku do współp...
  • Burberry Loves PRINTEMPSBurberry Loves PRINTEMPS
    W ramach współpracy pomiędzy brytyjską marką a paryskim domem towarowym Printemps, atrium oraz wychodzące na Boulevard Haussmann witryny prestiżowej galerii przejęte zostały przez dom mody Burberry. Zajęta przez słynną brytyjską markę powierzchnia galerii, zaaranżowana zgodnie z architekto...
Luksusowa mapa kraju
Luksusowe marki
American VintageAmerican Vintage
American Vintage to znana francuska marka założona w 2005 roku przez Mickaël Azoulay. Mimo francuskiego pochodzenia projektantka czerpie inspiracje...
Armani CollezioniArmani Collezioni
Armani Collezioni to jedna z luksusowych marek w portfolio Giorgio Armaniego powołana do życia w 2000 roku. W hierarchii ekskluzywności znajduje si...
BaldininiBaldinini
Firma Baldinini powstała w 1910 roku w San Mauro Pascoli we Włoszech. Wtedy to rodzina Baldininich zdecydowała się otworzyć pierwszy zakład prod...
Projektanci mody
Mariusz PrzybylskiMariusz Przybylski
Mariusz Przybylski modą zainteresował się w Liceum Plastycznym. Zafascynowanie to było na tyle poważne, że postanowił je kontynuować podczas s...
Maciej ZieńMaciej Zień
Maciej Zień urodził się 24 kwietnia 1979 roku w Lublinie. Swoją pasję związaną ze światem mody rozwijał w Liceum Sztuk Plastycznych w rodzinn...
Paprocki&BrzozowskiPaprocki&Brzozowski
Marcin Paprocki i Mariusz Brzozowski to najpopularniejszy duet projektantów mody w naszym kraju. Zarówno Marcin, jak i Mariusz są absolwentami Wydz...