Stworzony w 1865 roku paryski dom handlowy Printemps jest jednym z architektonicznych symboli Paryża, prekursorem najnowszych trendów, miejscem utożsamianym z paryskim szykiem i elegancją. Ciągnący się wzdłuż Boulevard Haussmann gmach jak co roku o tej porze zachwyca świątecznymi dekoracjami oraz niezwykłymi, zachęcającymi do zakupów witrynami. Ich dekoracją w ubiegłym roku zajął się dom mody Chanel, aktualnie podziwiać można witryny zaprojektowane we współpracy z marką Christian Dior. Do ozdobienia samego domu handlowego zużyto m. in. 2 kilometry choinkowych światełek ułożonych we wzór przypominający francuski ogród, 6 ogromnych balonów zdobionych symbolami charakterystycznymi dla Printemps i Diora, 250 świątecznych drzewek, w tym dwie wysokie na 11 metrów choinki umiejscowione w atrium, a także 270 kilometrów papieru prezentowego oraz 270 kilometrów ozdobnych wstążek.
Każda z jedenastu ogromnych witryn stworzonych we współpracy z domem mody Christian Dior przedstawia inne, charakterystyczne dla światowej stolicy mody miejsce, zachwyca baśniową atmosferą oraz kreacjami z metką słynnej paryskiej marki. Bajkową atmosferę wzmacniają dodatkowo cztery witryny, w których zamiast naturalnych rozmiarów manekinów pojawiają się niewielkie kukiełki wzorowane na ambasadorce marki Marion Cotillard, której przypadł zaszczyt uroczystego odsłonięcia witryn. Wszystkie laleczki (w tym 10 męskich) ubrano w wiernie odwzorowane, ikoniczne, tak współczesne jak i historyczne kreacje Christiana Diora. Efektem współpracy domu mody z Printemps jest również niezwykła kolekcja akcesoriów oraz piękny tymczasowy butik.
Więcej informacji o domu handlowym i jego ofercie znaleźć można na stronie: www.printemps.com