Series 1 – kampania reklamowa Louis Vuitton

Kampania Series 1 Louis Vuitton - zdjęcie główneKampania „Series 1” nawiązuje do początku nowej ery jaką jest obecność Nicolasa Ghesquiera w domu mody Louis Vuitton. Współpraca projektanta z francuską marką to proces, który choć zaczyna się „teraz”, trwać będzie nieprzerwanie na przestrzeni kolejnych lat. Tytuł wyzbyty uściślenia sezonu oraz roku powstania kolekcji, jest ukłonem w kierunku hołdującego ponadczasowej elegancji projektanta. Niezwykła kampania reklamowa pierwszej kolekcji stworzonej przez Nicolasa Ghesquière’a dla Louis Vuitton zadebiutuje w najbardziej prestiżowych magazynach o modzie z początkiem sierpnia.

 
 
 

Nowa kampania promująca pierwszą kolekcję Nicolasa Ghesquiera dla domu mody Louis Vuitton – WRTW FW 2014/2015, jest efektem wspólnej pracy trzech światowej sławy fotografów: Annie Leibovitz, Bruce’a Webera oraz Juergena Tellera. Każdy z artystów w charakterystyczny dla swojej twórczości sposób zapoznaje nas zarówno z finalnym efektem jak i samym procesem tworzenia kolekcji. Zdjęcia bowiem nie powstawały – jak to zazwyczaj ma miejsce – po premierze kolekcji, ale w trakcie jej powstawania.

„It’s a way to bring together an artistic family which I feel close to. I wanted an unprecedented narrative from each of these photographers whom I admire so greatly. I wanted to remove them from their comfort zones, from what we already know about them, to see what they would tell the world, and me, about what fashion is today” – wyjaśnia Nicolas Ghesquière.

Kampania Series 1 Louis Vuitton

Kampania Series 1 Louis Vuitton (2)

Kampania Series 1 Louis Vuitton (3)

Kampania Series 1 Louis Vuitton (4)

Kampania Series 1 Louis Vuitton (5)

Zobacz również:

  • Kampania reklamowa Louis Vuitton Series 6Kampania reklamowa Louis Vuitton Series 6
    Plac Vendome to esencja Paryża. To właśnie w tym wyjątkowym epicentrum francuskiej elegancji zaprezentowana została kolekcja domu mody Louis Vuitton na wiosnę i lato 2017. Paryż – miasto zawieszone pomiędzy prawym a lewym brzegiem Sekwany, mające własną specyfikę oraz kreatywną atmosferę. ...
  • Louis Vuitton – kolekcja Cruise 2017Louis Vuitton – kolekcja Cruise 2017
    Najnowsza kolekcja Louis Vuitton Cruise 2017 to połączenie francuskiego stylu życia z gorącym charakterem Brazylii, która stanowi idealne tło dla projektów Nicolasa Ghesquière’a. Spektakularny pokaz odbył się w niezwykłym miejscu - przed budynkiem Muzeum Sztuki Współczesnej MAC w Niterói, ...
  • Louis Vuitton Twist & Alicia VikanderLouis Vuitton Twist & Alicia Vikander
    Historia modelu Le Twist sięga 1988 roku i torebki Trapeze, z motywem charakterystycznych dla marki liter "L" oraz "V", któe po przekręceniu i nałożeniu się na siebie pozwalały na otworzenie torebki. 25 lat później obecny dyrektor kreatywny marki - Nicolas Ghesquière studiując niezwykle b...
Luksusowa mapa kraju
Luksusowe marki
American VintageAmerican Vintage
American Vintage to znana francuska marka założona w 2005 roku przez Mickaël Azoulay. Mimo francuskiego pochodzenia projektantka czerpie inspiracje...
Armani CollezioniArmani Collezioni
Armani Collezioni to jedna z luksusowych marek w portfolio Giorgio Armaniego powołana do życia w 2000 roku. W hierarchii ekskluzywności znajduje si...
BaldininiBaldinini
Firma Baldinini powstała w 1910 roku w San Mauro Pascoli we Włoszech. Wtedy to rodzina Baldininich zdecydowała się otworzyć pierwszy zakład prod...
Projektanci mody
Mariusz PrzybylskiMariusz Przybylski
Mariusz Przybylski modą zainteresował się w Liceum Plastycznym. Zafascynowanie to było na tyle poważne, że postanowił je kontynuować podczas s...
Maciej ZieńMaciej Zień
Maciej Zień urodził się 24 kwietnia 1979 roku w Lublinie. Swoją pasję związaną ze światem mody rozwijał w Liceum Sztuk Plastycznych w rodzinn...
Paprocki&BrzozowskiPaprocki&Brzozowski
Marcin Paprocki i Mariusz Brzozowski to najpopularniejszy duet projektantów mody w naszym kraju. Zarówno Marcin, jak i Mariusz są absolwentami Wydz...