Prada Pop-Up Store w Printemps

Printemps od niemal 150 lat jest w okresie świątecznym jednym z najbardziej charakterystycznych miejsc na mapie Paryża. Zachwyca świątecznymi dekoracjami, baśniowymi witrynami, niezwykle szeroką selekcją oryginalnych prezentów oraz przemyślaną iluminacją świetlną. W ubiegłym roku do współpracy przy tworzeniu świątecznej atmosfery Printemps zaprosił dom mody Christian Dior. Tegoroczne święta celebruje z włoską marką Prada pod hasłem “joyful obsession”. W ramach współpracy Prada zatroszczyła się o wystrój witryn, a także uruchomiła tymczasowy butik, w którym dostępna jest limitowana kolekcja zaprojektowana specjalnie na tę okazję. Tworzą ją między innymi skórzane akcesoria, biżuteria, apaszki, pozytywki, jak również maskotki i breloki do kluczy w postaci misiów, które tłumnie pojawiły się w witrynach.

 
Charakterystyczny projekt wnętrza, a w szczególności oryginalne meble wykonane ze starego drewna oraz marmurowa, biało-czarna posadzka, nawiązują do pierwszego butiku marki, który w 1913 roku w Galleria Vittorio Emanuele II w Mediolanie otworzył Mario Prada. Nawiązanie to nie jest jednak dosłowne, bowiem przełamane zostało kilkoma nowoczesnymi elementami, w tym przede wszystkim ścianami zaaranżowanymi na wzór adwentowego kalendarza, ekranami prezentującymi zaprojektowane przez Miuccię Pradę akcesoria oraz ogromną ilością świecących na pięć różnych sposobów lampek. Centralne miejsce atrium, gdzie znaleźć można tymczasowy butik Prady, zajmuje również wysoka na jedenaście metrów choinka, pod którą wyeksponowano skórzane pudełka pełne oryginalnych prezentów.

 

Zobacz również:

  • Świąteczne witryny Printemps by PradaŚwiąteczne witryny Printemps by Prada
    Przygotowania do świąt w paryskim domu towarowym Printemps trwały kilka tygodni, a stworzenie niepowtarzalnej świątecznej atmosfery wymagało w tym roku użycia 3 kilometrów taśmy LED, 12 kilometrów świątecznych lampek, 153 podwieszonych pod sufitem świecących gwiazd i płatków śniegu, dwóch ...
  • Świąteczne witryny domu towarowego PrintempsŚwiąteczne witryny domu towarowego Printemps
    Paryski dom towarowy Printemps od ponad 150 lat stanowi jeden z najważniejszych zakupowych celów mieszkańców francuskiej stolicy. Potencjalnych klientów kusi nie tylko bogata ofert, ale również świąteczne witryny, które zachwycają każdego przechodnia - szacuje się, że w okresie świątecznym...
  • „Crystals” – świąteczne witryny Prady„Crystals” – świąteczne witryny Prady
    Świąteczne witryny prestiżowych domów towarowych oraz butików najsłynniejszych domów mody w okresie przedświątecznym prezentują się niczym prawdziwe dzieła sztuki i skutecznie przyciągają uwagę przechodniów oraz potencjalnych klientów. Ich stworzenie nierzadko wymaga wielu tygodni przygoto...
Luksusowa mapa kraju
Luksusowe marki
American VintageAmerican Vintage
American Vintage to znana francuska marka założona w 2005 roku przez Mickaël Azoulay. Mimo francuskiego pochodzenia projektantka czerpie inspiracje...
Armani CollezioniArmani Collezioni
Armani Collezioni to jedna z luksusowych marek w portfolio Giorgio Armaniego powołana do życia w 2000 roku. W hierarchii ekskluzywności znajduje si...
BaldininiBaldinini
Firma Baldinini powstała w 1910 roku w San Mauro Pascoli we Włoszech. Wtedy to rodzina Baldininich zdecydowała się otworzyć pierwszy zakład prod...
Projektanci mody
Mariusz PrzybylskiMariusz Przybylski
Mariusz Przybylski modą zainteresował się w Liceum Plastycznym. Zafascynowanie to było na tyle poważne, że postanowił je kontynuować podczas s...
Maciej ZieńMaciej Zień
Maciej Zień urodził się 24 kwietnia 1979 roku w Lublinie. Swoją pasję związaną ze światem mody rozwijał w Liceum Sztuk Plastycznych w rodzinn...
Paprocki&BrzozowskiPaprocki&Brzozowski
Marcin Paprocki i Mariusz Brzozowski to najpopularniejszy duet projektantów mody w naszym kraju. Zarówno Marcin, jak i Mariusz są absolwentami Wydz...