Michelle Williams w kampanii Louis Vuitton

Najnowsza kampania reklamowa domu mody Louis Vuitton z udziałem  prezentuje dwie nowe torebki – W i Capucines. „W” to nowe podejście do legendarnego Monogramu – poprzez wyraźne, graficzne linie, sugerujące nawiązanie do litery W, a także innowacyjne połączenie różnych materiałów. Ponadczasowy, kobiecy design torebki Capucines nawiązuje z kolei do tradycji wyrobów skórzanych Louis Vuitton, co dodatkowo zaakcentowano poprzez wykorzystanie w kampanii podróżnych kufrów vintage. Za obiektywem aparatu stanął Peter Lindbergh, który nigdy wcześniej nie miał okazji współpracować z marką.

 
 
 

Wyrazista uroda Michelle Williams, pozującej w zmysłowej koronkowej sukience i „męskim” płaszczu z jesienno-zimowej kolekcji Marca Jacobsa dla Louis Vuitton, nabiera blasku na delikatnych, a jednocześnie sugestywnych portretach wykonanych przez Petera Lindbergha. O wyborze aktorki na nową twarz francuskiej marki zadecydowała przede wszystkim niezależność, dzięki której  wykreowała swoją obecność w Hollywood, a także wyjątkowy talent, pasja oraz wybór odważnych ról aktorskich.

Zdjęcia nowej kampanii reklamowej z udziałem Michelle Williams pojawią się na łamach wrześniowych (torebka W) i październikowych (torebka Capucines) wydań najlepszych magazynów na całym świecie.

Zobacz również:

  • Louis Vuitton SS2014 AD CampaignLouis Vuitton SS2014 AD Campaign
    Swoją pożegnalną kolekcję dla domu mody Louis Vuitton, Marc Jacobs zadedykował kobietom, które od lat go inspirują. Z tego też względu przed obiektywem Stevena Meisela stanęło sześć muz projektanta: Catherine Deneuve, Sofia Coppola, Fan Bing Bing, Caroline de Maigret, Gisèle Bundchen oraz ...
  • Louis Vuitton na wiosnę i lato 2014Louis Vuitton na wiosnę i lato 2014
    Zaprezentowana ostatniego dnia Paryskiego Tygodnia Mody kolekcja domu mody Louis Vuitton jest ostatnią kolekcją, którą dla marki przygotował Marc Jacobs. Liczne spekulacje dotyczące zakończenie współpracy z projektantem podczas pokazu ostatecznie się potwierdziły, a w samej kolekcji oraz s...
  • Kampania Louis Vuitton Fall/Winter 2012Kampania Louis Vuitton Fall/Winter 2012
    Licząca aż dziesięć niezwykłych ujęć kampania reklamowa promująca jesienno-zimową kolekcje domu mody Louis Vuitton na łamach luksusowych magazynów na całym świecie pojawi się dopiero w sierpniu, jednak część zdjęć wykonanych przez Stevena Meisela podziwiać można już dziś. To co odróżnia na...
Luksusowa mapa kraju
Luksusowe marki
American VintageAmerican Vintage
American Vintage to znana francuska marka założona w 2005 roku przez Mickaël Azoulay. Mimo francuskiego pochodzenia projektantka czerpie inspiracje...
Armani CollezioniArmani Collezioni
Armani Collezioni to jedna z luksusowych marek w portfolio Giorgio Armaniego powołana do życia w 2000 roku. W hierarchii ekskluzywności znajduje si...
BaldininiBaldinini
Firma Baldinini powstała w 1910 roku w San Mauro Pascoli we Włoszech. Wtedy to rodzina Baldininich zdecydowała się otworzyć pierwszy zakład prod...
Projektanci mody
Mariusz PrzybylskiMariusz Przybylski
Mariusz Przybylski modą zainteresował się w Liceum Plastycznym. Zafascynowanie to było na tyle poważne, że postanowił je kontynuować podczas s...
Maciej ZieńMaciej Zień
Maciej Zień urodził się 24 kwietnia 1979 roku w Lublinie. Swoją pasję związaną ze światem mody rozwijał w Liceum Sztuk Plastycznych w rodzinn...
Paprocki&BrzozowskiPaprocki&Brzozowski
Marcin Paprocki i Mariusz Brzozowski to najpopularniejszy duet projektantów mody w naszym kraju. Zarówno Marcin, jak i Mariusz są absolwentami Wydz...