Michelle Williams ponownie dla Louis Vuitton

Michelle Williams ponownie dla LV - zdjęcie głównePo zakończonej niemałym sukcesem, debiutanckiej kampanii reklamowej z udziałem Michelle Williams, dom mody Louis Vuitton ponownie zaprosił gwiazdę do współpracy. W kolejnej, wiosennej odsłonie współpracy francuskiej marki z aktorką, główną rolę grają trzy niezwykłe torebki: nowa Lockit, ubiegłoroczna debiutantka Capucines oraz kultowa już Alma. Za obiektywem aparatu po raz kolejny stanął Peter Lindbergh, a stylizacji i próby zaprezentowania trzech odmiennych aspektów kobiecości podjęła się Carine Roitfeld. Efekty starań tego kreatywnego duetu podziwiać będzie można na łamach luksusowych magazynów na całym świecie z początkiem przyszłego miesiąca.

 
 

Torebka Lockit poddana jest w tym roku reinterpretacji – ten klasyk z lat 50-tych oraz nonszalancka Michelle Williams to duet będący kwintesencją paryskiego szyku. Lockit pojawia się w nowych pastelowych kolorach, Alma w mocnych, wesołych barwach, zaś kobieca Capucines – w wyrafinowanych odcieniach. Wszystkie wykonane są z najwyższej jakości skóry – znaku rozpoznawczego domu mody Louis Vuitton. Poszczególne stylizacje stworzone przez Carine Roitfeld i uchwycone na zdjęciach przez Petera Lindbergha dopełnia niezwykle szykowna biżuteria pochodząca z zaprezentowanej jakiś czas temu kolekcji Emprise – minimalistyczny zegarek, diamentowe kolczyki i bransoletka z białego złota oraz wyrazisty pierścionek.

Michelle Williams ponownie dla LV

Michelle Williams ponownie dla LV (3)

Michelle Williams ponownie dla LV (5)

Michelle Williams ponownie dla LV (4)

Michelle Williams ponownie dla LV (2)

Zobacz również:

  • Louis Vuitton Menswear SS2018Louis Vuitton Menswear SS2018
    Inspiracją do kolekcji "Archipelago", zaprojektowanej przez Dyrektora Artystycznego Kolekcji Męskich Louis Vuitton Kima Jonesa, była książka Judith Schalansky "Atlas wysp odległych. Pięćdziesiąt wysp, na których nigdy nie byłam i nigdy nie będę", ale także sama idea podróży, przemieszczani...
  • Louis Vuitton x Jeff KoonsLouis Vuitton x Jeff Koons
    W ciągu ostatnich lat Louis Vuitton istotnie wzmocnił swoje związki ze światem sztuki, dzięki współpracy z najbardziej wpływowymi artystami naszych czasów, takimi jak Takashi Murakami, Richard Prince, Yayoi Kusama, Stephen Sprouse, Cindy Sherman, James Turrell, Olafur Eliasson czy Daniel B...
  • Kampania reklamowa Louis Vuitton Series 6Kampania reklamowa Louis Vuitton Series 6
    Plac Vendome to esencja Paryża. To właśnie w tym wyjątkowym epicentrum francuskiej elegancji zaprezentowana została kolekcja domu mody Louis Vuitton na wiosnę i lato 2017. Paryż – miasto zawieszone pomiędzy prawym a lewym brzegiem Sekwany, mające własną specyfikę oraz kreatywną atmosferę. ...
Luksusowa mapa kraju
Luksusowe marki
American VintageAmerican Vintage
American Vintage to znana francuska marka założona w 2005 roku przez Mickaël Azoulay. Mimo francuskiego pochodzenia projektantka czerpie inspiracje...
Armani CollezioniArmani Collezioni
Armani Collezioni to jedna z luksusowych marek w portfolio Giorgio Armaniego powołana do życia w 2000 roku. W hierarchii ekskluzywności znajduje si...
BaldininiBaldinini
Firma Baldinini powstała w 1910 roku w San Mauro Pascoli we Włoszech. Wtedy to rodzina Baldininich zdecydowała się otworzyć pierwszy zakład prod...
Projektanci mody
Mariusz PrzybylskiMariusz Przybylski
Mariusz Przybylski modą zainteresował się w Liceum Plastycznym. Zafascynowanie to było na tyle poważne, że postanowił je kontynuować podczas s...
Maciej ZieńMaciej Zień
Maciej Zień urodził się 24 kwietnia 1979 roku w Lublinie. Swoją pasję związaną ze światem mody rozwijał w Liceum Sztuk Plastycznych w rodzinn...
Paprocki&BrzozowskiPaprocki&Brzozowski
Marcin Paprocki i Mariusz Brzozowski to najpopularniejszy duet projektantów mody w naszym kraju. Zarówno Marcin, jak i Mariusz są absolwentami Wydz...