Michelle Williams po raz trzeci dla Louis Vuitton

Kampania Louis Vuitton MW - zdjęcie główneNajnowsza kampania reklamowa domu mody Louis Vuitton to trzeci sezon Michelle Williams w roli ambasadorki marki. Aktorka, aktualnie grająca na Broadway’u w cieszącej się powodzeniem inscenizacji musicalu Kabaret (Cabaret), który reżyserują Sam Mendes i Rob Marshall, ponownie stanęła przed obiektywem Petera Lindbergha. W efekcie powstały portrety kobiety, będącej intrygującym połączeniem siły i delikatności. To te cechy sprawiły, że dom mody Louis Vuitton ponownie zdecydował się na współpracę z aktorką. Pomimo faktu, iż jest to trzecia kampania Michelle Williams, po raz pierwszy  prezentuje ona zestawy z kolekcji Nicolasa Ghesquière’a.

 
 

Kampania prezentuje dwie kultowe torebki Louis Vuitton – Capucines i Lockit, w nowych odcieniach. Torebka Capucines występuje w odcieniach błękitu nieba Outremer, delikatnym różu Magnolia i granacie Cobalt z wykończeniem w kolorze fuksji, natomiast Lockit w kolorach beżu Galet i czerni Black z wykończeniem ze skóry pytona. Na jednym ze zdjęć dostrzec można również zegarek Emprise będący delikatną i graficzną kwintesencją paryskiego ducha.

Nowa kampania reklamowa Louis Vuitton z udziałem Michelle Williams pojawi się w październikowych wydaniach magazynów.

Kampania Louis Vuitton MW (2)

Kampania Louis Vuitton MW (3)

Kampania Louis Vuitton MW (4)

Kampania Louis Vuitton MW (5)

Zobacz również:

  • Louis Vuitton Menswear SS2018Louis Vuitton Menswear SS2018
    Inspiracją do kolekcji "Archipelago", zaprojektowanej przez Dyrektora Artystycznego Kolekcji Męskich Louis Vuitton Kima Jonesa, była książka Judith Schalansky "Atlas wysp odległych. Pięćdziesiąt wysp, na których nigdy nie byłam i nigdy nie będę", ale także sama idea podróży, przemieszczani...
  • Louis Vuitton x Jeff KoonsLouis Vuitton x Jeff Koons
    W ciągu ostatnich lat Louis Vuitton istotnie wzmocnił swoje związki ze światem sztuki, dzięki współpracy z najbardziej wpływowymi artystami naszych czasów, takimi jak Takashi Murakami, Richard Prince, Yayoi Kusama, Stephen Sprouse, Cindy Sherman, James Turrell, Olafur Eliasson czy Daniel B...
  • Kampania reklamowa Louis Vuitton Series 6Kampania reklamowa Louis Vuitton Series 6
    Plac Vendome to esencja Paryża. To właśnie w tym wyjątkowym epicentrum francuskiej elegancji zaprezentowana została kolekcja domu mody Louis Vuitton na wiosnę i lato 2017. Paryż – miasto zawieszone pomiędzy prawym a lewym brzegiem Sekwany, mające własną specyfikę oraz kreatywną atmosferę. ...
Luksusowa mapa kraju
Luksusowe marki
American VintageAmerican Vintage
American Vintage to znana francuska marka założona w 2005 roku przez Mickaël Azoulay. Mimo francuskiego pochodzenia projektantka czerpie inspiracje...
Armani CollezioniArmani Collezioni
Armani Collezioni to jedna z luksusowych marek w portfolio Giorgio Armaniego powołana do życia w 2000 roku. W hierarchii ekskluzywności znajduje si...
BaldininiBaldinini
Firma Baldinini powstała w 1910 roku w San Mauro Pascoli we Włoszech. Wtedy to rodzina Baldininich zdecydowała się otworzyć pierwszy zakład prod...
Projektanci mody
Mariusz PrzybylskiMariusz Przybylski
Mariusz Przybylski modą zainteresował się w Liceum Plastycznym. Zafascynowanie to było na tyle poważne, że postanowił je kontynuować podczas s...
Maciej ZieńMaciej Zień
Maciej Zień urodził się 24 kwietnia 1979 roku w Lublinie. Swoją pasję związaną ze światem mody rozwijał w Liceum Sztuk Plastycznych w rodzinn...
Paprocki&BrzozowskiPaprocki&Brzozowski
Marcin Paprocki i Mariusz Brzozowski to najpopularniejszy duet projektantów mody w naszym kraju. Zarówno Marcin, jak i Mariusz są absolwentami Wydz...