Luksusowe okulary Massada

Okulary Massada są wynikiem pracy polsko-angielskiego duetu projektantów: Kasi ŁupińskiejSebastiana Wood’a. Okulary kreują wyrazistą tożsamość osoby je noszącej. Oryginalna stylistyka definiuje odważny charakter oraz pewność swej wartości osób pragnących zaprezentować swoją indywidualność. Włoskie materiały najwyżej jakości doskonale współgrają z eleganckim, ponadczasowym wzornictwem, których sezonowość nie obejmuje. Ręcznie robione okulary są produkowane z wielką dokładnością. Dopracowana ergonomia sprawia, że okulary są niesamowicie wygodne. Myśl przewodnia marki „We are all about identity” , jasno definiuje zamierzenia twórców. Projektanci okularów nie wierzą, że pewne style pasują tylko do konkretnych kształtów twarzy.

 

Każdy model jest bardzo charakterystyczny, inspirowanymi różnymi starymi okularami jak np. Dr Strange Love został zainspirowany okularami stryjenki z lat 30tych, a Big American Cat oprawkami prosto z Kalifornii sprzed 40 lat. Ceniona za ponadczasowe wzornictwo i doskonałe wykonanie, marka cieszy się rosnącym powodzeniem.

Okulary przeciwsłoneczne są ręcznie malowane co jeszcze bardziej podkreśla unikatowy charakter okularów. Każde szkło jest ręcznie szlifowane a później ręcznie pomalowane umierającą w dzisiejszych czasach  tradycyjną techniką. Każdy kolor szkieł jest idealnie dopasowane do koloru ramek. Dzięki temu okulary mimo ponadczasowej klasyki i elegancji zachwycają nowatorskim podejściem. Niebieski, fioletowy, pomarańczowy czy zielony to tylko kilka kolorów szkieł okularów przeciwsłonecznych Massady.

Cena: od około 700 złotych

Więcej informacji o marce znaleźć można na: www.massadaeyewear.com

Zobacz również:

  • Kolekcja okularów Chanel Bijou 2016Kolekcja okularów Chanel Bijou 2016
    Każdego sezonu kolekcja okularów Chanel Bijou czerpie inspiracje z kodów i symboli francuskiego domu mody. Przy projektowaniu najnowszej, czwartej już edycji kolekcji Bijou główną inspiracją stała się kamelia - ulubiony kwiat Gabrielle Chanel. Wykonane z metalu w kolorze złota bądź srebra ...
  • Spark – nowa kolekcja okularów BurberrySpark – nowa kolekcja okularów Burberry
    Do najnowszej kampanii reklamowej promującej kolekcję okularów Spark, Christopher Bailey, dyrektor kreatywny domu mody Bubrerry, zaangażował muzyków Coastal Cities, The Night VI oraz Broken Hands. Zrealizowana w Londynie we współpracy z wschodzącymi talentami brytyjskiej sceny muzycznej ka...
  • Kampania Chanel Eyewear wiosna-lato 2012Kampania Chanel Eyewear wiosna-lato 2012
    Na twarz kampanii promującej wiosenno-letnią kolekcję okularów domu mody Chanel dyrektor kreatywny marki Karl Lagerfeld wybrał ikonę modelingu lat 90. - Lindę Evangelistę. Co więcej sam stanął za obiektywem i sfotografował supermodelkę prezentującą najnowsze modele zarówno okularów przeciw...
Luksusowa mapa kraju
Luksusowe marki
American VintageAmerican Vintage
American Vintage to znana francuska marka założona w 2005 roku przez Mickaël Azoulay. Mimo francuskiego pochodzenia projektantka czerpie inspiracje...
Armani CollezioniArmani Collezioni
Armani Collezioni to jedna z luksusowych marek w portfolio Giorgio Armaniego powołana do życia w 2000 roku. W hierarchii ekskluzywności znajduje si...
BaldininiBaldinini
Firma Baldinini powstała w 1910 roku w San Mauro Pascoli we Włoszech. Wtedy to rodzina Baldininich zdecydowała się otworzyć pierwszy zakład prod...
Projektanci mody
Mariusz PrzybylskiMariusz Przybylski
Mariusz Przybylski modą zainteresował się w Liceum Plastycznym. Zafascynowanie to było na tyle poważne, że postanowił je kontynuować podczas s...
Maciej ZieńMaciej Zień
Maciej Zień urodził się 24 kwietnia 1979 roku w Lublinie. Swoją pasję związaną ze światem mody rozwijał w Liceum Sztuk Plastycznych w rodzinn...
Paprocki&BrzozowskiPaprocki&Brzozowski
Marcin Paprocki i Mariusz Brzozowski to najpopularniejszy duet projektantów mody w naszym kraju. Zarówno Marcin, jak i Mariusz są absolwentami Wydz...