Louis Vuitton Womenswear AW2013

Zaprezentowana kilka dni temu kolekcja domu mody Louis Vuitton na sezon jesień-zima 2013/2014 zgodnie z wizją Marca Jacobsa – dyrektora kreatywnego francuskiej marki – koncentruje się na najwyższej jakości wykonania oraz doskonałych tkaninach. Zwracającym uwagę szczegółem jest również to, iż tak charakterystyczny dla marki monogram, pojawiający się przede wszystkim na skórzanych akcesoriach, tym razem został pominięty – w miejscu zdobionych wyraźnym logotypem toreb pojawiły się zdecydowanie bardziej zmysłowe i kobiece projekty, jednak stworzone na bazie doskonale znanych miłośnikom marki kształtów – kultowej Speedy, nieco większej Lockit i maleńkiej Pochette Accessoire. Zachwycające doskonałym wykonaniem i nietypowymi teksturami akcesoria w połączeniu z obuwiem w stylu Mary Jane świetnie dopełniały zaprezentowane na wybiegu sylwetki.

 
Podobnie jak podczas tworzenia kolekcji dla własnej marki, tak i projektując kolekcje dla domu modu Louis Vuitton, Marc Jacobs zainspirował się modą buduarową – na wybiegu zaprezentował jedwabne, misternie wykończone halki i suknie, dopasowane kostiumy i marynarki podkreślone dodatkowo w talii wąskim paskiem, futra, a także obszerne, kraciaste płaszcze inspirowane męską garderobą lecz złagodzone kobiecymi zdobieniami – efektownym haftem, piórami, cekinami jak i interesującym efektem gradientu.

Nawiązując do stylistyki kolekcji, scenerię pokazu stanowił korytarz eleganckiego, paryskiego hotelu, po którym kolejno przechadzały się modelki, w tym ulubienica Marca Jacobsa – Kate Moss, poszukujące swojego pokoju i znikające za jego drzwiami.

Louis Vuitton / Ludwig Bonnet

Zobacz również:

  • Louis Vuitton SS2014 AD CampaignLouis Vuitton SS2014 AD Campaign
    Swoją pożegnalną kolekcję dla domu mody Louis Vuitton, Marc Jacobs zadedykował kobietom, które od lat go inspirują. Z tego też względu przed obiektywem Stevena Meisela stanęło sześć muz projektanta: Catherine Deneuve, Sofia Coppola, Fan Bing Bing, Caroline de Maigret, Gisèle Bundchen oraz ...
  • Louis Vuitton na wiosnę i lato 2014Louis Vuitton na wiosnę i lato 2014
    Zaprezentowana ostatniego dnia Paryskiego Tygodnia Mody kolekcja domu mody Louis Vuitton jest ostatnią kolekcją, którą dla marki przygotował Marc Jacobs. Liczne spekulacje dotyczące zakończenie współpracy z projektantem podczas pokazu ostatecznie się potwierdziły, a w samej kolekcji oraz s...
  • Michelle Williams w kampanii Louis VuittonMichelle Williams w kampanii Louis Vuitton
    Najnowsza kampania reklamowa domu mody Louis Vuitton z udziałem  prezentuje dwie nowe torebki - W i Capucines. "W" to nowe podejście do legendarnego Monogramu - poprzez wyraźne, graficzne linie, sugerujące nawiązanie do litery W, a także innowacyjne połączenie różnych materiałów. Ponadczas...
Luksusowa mapa kraju
Luksusowe marki
American VintageAmerican Vintage
American Vintage to znana francuska marka założona w 2005 roku przez Mickaël Azoulay. Mimo francuskiego pochodzenia projektantka czerpie inspiracje...
Armani CollezioniArmani Collezioni
Armani Collezioni to jedna z luksusowych marek w portfolio Giorgio Armaniego powołana do życia w 2000 roku. W hierarchii ekskluzywności znajduje si...
BaldininiBaldinini
Firma Baldinini powstała w 1910 roku w San Mauro Pascoli we Włoszech. Wtedy to rodzina Baldininich zdecydowała się otworzyć pierwszy zakład prod...
Projektanci mody
Mariusz PrzybylskiMariusz Przybylski
Mariusz Przybylski modą zainteresował się w Liceum Plastycznym. Zafascynowanie to było na tyle poważne, że postanowił je kontynuować podczas s...
Maciej ZieńMaciej Zień
Maciej Zień urodził się 24 kwietnia 1979 roku w Lublinie. Swoją pasję związaną ze światem mody rozwijał w Liceum Sztuk Plastycznych w rodzinn...
Paprocki&BrzozowskiPaprocki&Brzozowski
Marcin Paprocki i Mariusz Brzozowski to najpopularniejszy duet projektantów mody w naszym kraju. Zarówno Marcin, jak i Mariusz są absolwentami Wydz...