Louis Vuitton „The spirit of Travel”

Louis Vuitton - The spirit of Travel - zdjęcie główneTo podróż jest wyzwaniem; dotarcie do celu ma mniejsze znaczenie niż doświadczanie podróżowania… Nowa kampania reklamowa Louis Vuitton – „The spirit of Travel” – wskrzesza dla nowego pokolenia pierwotnego ducha podróżowania. Urok nieznanego, ekscytacja doświadczaniem świata, cud odkrywania – te emocje zostały uchwycone w serii zachwycających portretów Karen ElsonEdie Campbell – w scenerii Południowej Afryki i stylizacji Carine Roitfeld. „W naszą podróż do Południowej Afryki udaliśmy się z cudowną ekipą i w poczuciu niemal stuprocentowej swobody działania. Karen Elson i Edie Campbell to dwie kobiety, które udają się w bardzo osobistą podróż, niekoniecznie ujętą ramami scenariusza” – wyjaśnia odpowiadający za zdjęcia Peter Lindbergh.

 

Od 1854 roku Louis Vuitton definiuje sztukę podróżowania, projektując kufry i torby podróżne, które – w duchu elegancji i innowacji – towarzyszyły wszystkim stylowym podróżnikom – odkrywcom i pionierom, gwiazdom i osobom publicznym. Oczywistym wyborem towarzysza nowej wyprawy stał się kultowy już Monogram canvas, zaprojektowany przez Georges’a Vuitton w 1896 roku. Giętki, lekki, wodoodporny, wytrzymały, a przede wszystkim elegancki – Monogram zjechał cały świat, trafiając w nieznane miejsca i nieoczekiwane sytuacje, zawsze doskonale wpisując się w okoliczności, w jakich się znalazł.

W ostatniej ekspedycji – opisanej przez Carine Roitfeld jako „podróż w nieodkryte rejony elegancji” – dwóm podróżniczkom towarzyszą trzy torebki – ikony francuskiego domu mody – Speedy, Keepall i Neverfull. W kampanii debiutują też dwie nowe torebki z linii Monogram Empreinte. Obie modelki, Karen Elson i Edie Campbell, noszą torebki Louis Vuitton z tą samą dozą nonszalancji, z jaką prezentują w afrykańskim buszu delikatne wzory z kolekcji SS2014. Ich nonszalancja spotyka się z poczuciem wolności, jakie wybrzmiewa w tej kampanii. Oprócz Monogramu, modelek, piękna Południowej Afryki, krajobrazów skąpanych w promieniach słońca – prawdziwą bohaterką tej kampanii jest podróż sama w sobie. Podróż jako inspiracja i odkrywanie. Podróż jako sztuka. Podróż jako niewyczerpane źródło wrażeń i emocji, wspomnień i momentów piękna – trzy żyrafy delikatnie zbliżające się do planu, para małych lwiątek czy Edie Cambell siedząca na zebrze.

Louis Vuitton - The spirit of Travel

Louis Vuitton - The spirit of Travel (2)

Louis Vuitton - The spirit of Travel (3)

Louis Vuitton - The spirit of Travel (4)

Louis Vuitton - The spirit of Travel (5)

Zobacz również:

  • Louis Vuitton Menswear SS2018Louis Vuitton Menswear SS2018
    Inspiracją do kolekcji "Archipelago", zaprojektowanej przez Dyrektora Artystycznego Kolekcji Męskich Louis Vuitton Kima Jonesa, była książka Judith Schalansky "Atlas wysp odległych. Pięćdziesiąt wysp, na których nigdy nie byłam i nigdy nie będę", ale także sama idea podróży, przemieszczani...
  • Louis Vuitton x Jeff KoonsLouis Vuitton x Jeff Koons
    W ciągu ostatnich lat Louis Vuitton istotnie wzmocnił swoje związki ze światem sztuki, dzięki współpracy z najbardziej wpływowymi artystami naszych czasów, takimi jak Takashi Murakami, Richard Prince, Yayoi Kusama, Stephen Sprouse, Cindy Sherman, James Turrell, Olafur Eliasson czy Daniel B...
  • Kampania reklamowa Louis Vuitton Series 6Kampania reklamowa Louis Vuitton Series 6
    Plac Vendome to esencja Paryża. To właśnie w tym wyjątkowym epicentrum francuskiej elegancji zaprezentowana została kolekcja domu mody Louis Vuitton na wiosnę i lato 2017. Paryż – miasto zawieszone pomiędzy prawym a lewym brzegiem Sekwany, mające własną specyfikę oraz kreatywną atmosferę. ...
Luksusowa mapa kraju
Luksusowe marki
American VintageAmerican Vintage
American Vintage to znana francuska marka założona w 2005 roku przez Mickaël Azoulay. Mimo francuskiego pochodzenia projektantka czerpie inspiracje...
Armani CollezioniArmani Collezioni
Armani Collezioni to jedna z luksusowych marek w portfolio Giorgio Armaniego powołana do życia w 2000 roku. W hierarchii ekskluzywności znajduje si...
BaldininiBaldinini
Firma Baldinini powstała w 1910 roku w San Mauro Pascoli we Włoszech. Wtedy to rodzina Baldininich zdecydowała się otworzyć pierwszy zakład prod...
Projektanci mody
Mariusz PrzybylskiMariusz Przybylski
Mariusz Przybylski modą zainteresował się w Liceum Plastycznym. Zafascynowanie to było na tyle poważne, że postanowił je kontynuować podczas s...
Maciej ZieńMaciej Zień
Maciej Zień urodził się 24 kwietnia 1979 roku w Lublinie. Swoją pasję związaną ze światem mody rozwijał w Liceum Sztuk Plastycznych w rodzinn...
Paprocki&BrzozowskiPaprocki&Brzozowski
Marcin Paprocki i Mariusz Brzozowski to najpopularniejszy duet projektantów mody w naszym kraju. Zarówno Marcin, jak i Mariusz są absolwentami Wydz...