Louis Vuitton „The spirit of Travel”

Louis Vuitton - The spirit of Travel - zdjęcie główneTo podróż jest wyzwaniem; dotarcie do celu ma mniejsze znaczenie niż doświadczanie podróżowania… Nowa kampania reklamowa Louis Vuitton – „The spirit of Travel” – wskrzesza dla nowego pokolenia pierwotnego ducha podróżowania. Urok nieznanego, ekscytacja doświadczaniem świata, cud odkrywania – te emocje zostały uchwycone w serii zachwycających portretów Karen ElsonEdie Campbell – w scenerii Południowej Afryki i stylizacji Carine Roitfeld. „W naszą podróż do Południowej Afryki udaliśmy się z cudowną ekipą i w poczuciu niemal stuprocentowej swobody działania. Karen Elson i Edie Campbell to dwie kobiety, które udają się w bardzo osobistą podróż, niekoniecznie ujętą ramami scenariusza” – wyjaśnia odpowiadający za zdjęcia Peter Lindbergh.

 

Od 1854 roku Louis Vuitton definiuje sztukę podróżowania, projektując kufry i torby podróżne, które – w duchu elegancji i innowacji – towarzyszyły wszystkim stylowym podróżnikom – odkrywcom i pionierom, gwiazdom i osobom publicznym. Oczywistym wyborem towarzysza nowej wyprawy stał się kultowy już Monogram canvas, zaprojektowany przez Georges’a Vuitton w 1896 roku. Giętki, lekki, wodoodporny, wytrzymały, a przede wszystkim elegancki – Monogram zjechał cały świat, trafiając w nieznane miejsca i nieoczekiwane sytuacje, zawsze doskonale wpisując się w okoliczności, w jakich się znalazł.

W ostatniej ekspedycji – opisanej przez Carine Roitfeld jako „podróż w nieodkryte rejony elegancji” – dwóm podróżniczkom towarzyszą trzy torebki – ikony francuskiego domu mody – Speedy, Keepall i Neverfull. W kampanii debiutują też dwie nowe torebki z linii Monogram Empreinte. Obie modelki, Karen Elson i Edie Campbell, noszą torebki Louis Vuitton z tą samą dozą nonszalancji, z jaką prezentują w afrykańskim buszu delikatne wzory z kolekcji SS2014. Ich nonszalancja spotyka się z poczuciem wolności, jakie wybrzmiewa w tej kampanii. Oprócz Monogramu, modelek, piękna Południowej Afryki, krajobrazów skąpanych w promieniach słońca – prawdziwą bohaterką tej kampanii jest podróż sama w sobie. Podróż jako inspiracja i odkrywanie. Podróż jako sztuka. Podróż jako niewyczerpane źródło wrażeń i emocji, wspomnień i momentów piękna – trzy żyrafy delikatnie zbliżające się do planu, para małych lwiątek czy Edie Cambell siedząca na zebrze.

Louis Vuitton - The spirit of Travel

Louis Vuitton - The spirit of Travel (2)

Louis Vuitton - The spirit of Travel (3)

Louis Vuitton - The spirit of Travel (4)

Louis Vuitton - The spirit of Travel (5)

Zobacz również:

  • Kampania reklamowa Louis Vuitton Series 6Kampania reklamowa Louis Vuitton Series 6
    Plac Vendome to esencja Paryża. To właśnie w tym wyjątkowym epicentrum francuskiej elegancji zaprezentowana została kolekcja domu mody Louis Vuitton na wiosnę i lato 2017. Paryż – miasto zawieszone pomiędzy prawym a lewym brzegiem Sekwany, mające własną specyfikę oraz kreatywną atmosferę. ...
  • Louis Vuitton Womenswear SS2017 Live StreamLouis Vuitton Womenswear SS2017 Live Stream
    Paryski Tydzień Mody powoli dobiega końca. Nim pokaz Miu Miu zamknie oficjalny kalendarz modowego święta w Paryżu, odbędzie się jeszcze m. in. prezentacja najnowszych projektów Nicolasa Ghesquière'a. Pokaz damskiej kolekcji Louis Vuitton wiosna-lato 2017 odbędzie się już jutro, tj. w środę...
  • Louis Vuitton Menswear SS2017Louis Vuitton Menswear SS2017
    Inspiracją dla powstania męskiej kolekcji Louis Vuitton na sezon wiosna-lato 2017 była Afryka - jako kolebka współczesnej cywilizacji oraz jako metafora powrotu do korzeni i dziedzictwa. Punkt odniesienia, który kształtuje naszą tożsamość. W najnowszej kolekcji ślady afrykańskich wpływów d...
Luksusowa mapa kraju
Luksusowe marki
American VintageAmerican Vintage
American Vintage to znana francuska marka założona w 2005 roku przez Mickaël Azoulay. Mimo francuskiego pochodzenia projektantka czerpie inspiracje...
Armani CollezioniArmani Collezioni
Armani Collezioni to jedna z luksusowych marek w portfolio Giorgio Armaniego powołana do życia w 2000 roku. W hierarchii ekskluzywności znajduje si...
BaldininiBaldinini
Firma Baldinini powstała w 1910 roku w San Mauro Pascoli we Włoszech. Wtedy to rodzina Baldininich zdecydowała się otworzyć pierwszy zakład prod...
Projektanci mody
Mariusz PrzybylskiMariusz Przybylski
Mariusz Przybylski modą zainteresował się w Liceum Plastycznym. Zafascynowanie to było na tyle poważne, że postanowił je kontynuować podczas s...
Maciej ZieńMaciej Zień
Maciej Zień urodził się 24 kwietnia 1979 roku w Lublinie. Swoją pasję związaną ze światem mody rozwijał w Liceum Sztuk Plastycznych w rodzinn...
Paprocki&BrzozowskiPaprocki&Brzozowski
Marcin Paprocki i Mariusz Brzozowski to najpopularniejszy duet projektantów mody w naszym kraju. Zarówno Marcin, jak i Mariusz są absolwentami Wydz...