Louis Vuitton SS2014 AD Campaign

Louis Vuitton AD Campaign SS2014 - zdjęcie główneSwoją pożegnalną kolekcję dla domu mody Louis Vuitton, Marc Jacobs zadedykował kobietom, które od lat go inspirują. Z tego też względu przed obiektywem Stevena Meisela stanęło sześć muz projektanta: Catherine Deneuve, Sofia Coppola, Fan Bing Bing, Caroline de Maigret, Gisèle Bundchen oraz Edie Campbell, która otworzyła pokaz wiosenno-letniej kolekcji na 2014 rok. Kampania prezentuje jednak nie sześć, lecz osiem kobiecych portretów oraz osiem wcieleń nowej torebki Noé – NN14 Bag (Nouveau Noé 14) – haftowanej piórami, zdobionej kryształami, oproszonej połyskującymi cekinami, wykonanej ze skóry aligatora, gładkiej skóry cielęcej bądź obszytego czarną skórą płótna, zdobionego słynnym monogramem.

 

Podobnie jak pożegnalna kolekcja Marca Jacobsa, tak i sama kampania reklamowa to hołd złożony kobiecie. Proste studyjne tło oraz powściągliwa paleta kolorów najnowszej kampanii reklamowej podkreślają osobowość muz projektanta i eksponują torebkę sezonu – NN14. Jest to nowa odsłona ikony Louis Vuitton – torebki Noé, którą zaprojektował Gaston-Louis Vuitton w 1932 roku, oryginalnie do przewożenia 5 butelek szampana. Edycja limitowana NN14 zaprojektowana została przez Marca Jacobsa – jest mniejsza, jednak nadal można dostrzec w niej elementy oryginalnego przeznaczenia.

Klimatyczne zdjęcia Stevena Meisela ozdobią strony lutowych wydań najlepszych magazynów o modzie na całym świecie.

Louis Vuitton AD Campaign SS2014 (2)

Louis Vuitton AD Campaign SS2014 (3)

Louis Vuitton AD Campaign SS2014 (4)

Louis Vuitton AD Campaign SS2014 (5)

Louis Vuitton AD Campaign SS2014 (6)

Louis Vuitton AD Campaign SS2014 (7)

Louis Vuitton AD Campaign SS2014 (8)

Louis Vuitton AD Campaign SS2014

Zobacz również:

  • Louis Vuitton na wiosnę i lato 2014Louis Vuitton na wiosnę i lato 2014
    Zaprezentowana ostatniego dnia Paryskiego Tygodnia Mody kolekcja domu mody Louis Vuitton jest ostatnią kolekcją, którą dla marki przygotował Marc Jacobs. Liczne spekulacje dotyczące zakończenie współpracy z projektantem podczas pokazu ostatecznie się potwierdziły, a w samej kolekcji oraz s...
  • Michelle Williams w kampanii Louis VuittonMichelle Williams w kampanii Louis Vuitton
    Najnowsza kampania reklamowa domu mody Louis Vuitton z udziałem  prezentuje dwie nowe torebki - W i Capucines. "W" to nowe podejście do legendarnego Monogramu - poprzez wyraźne, graficzne linie, sugerujące nawiązanie do litery W, a także innowacyjne połączenie różnych materiałów. Ponadczas...
  • Kampania Louis Vuitton Fall/Winter 2012Kampania Louis Vuitton Fall/Winter 2012
    Licząca aż dziesięć niezwykłych ujęć kampania reklamowa promująca jesienno-zimową kolekcje domu mody Louis Vuitton na łamach luksusowych magazynów na całym świecie pojawi się dopiero w sierpniu, jednak część zdjęć wykonanych przez Stevena Meisela podziwiać można już dziś. To co odróżnia na...
Luksusowa mapa kraju
Luksusowe marki
American VintageAmerican Vintage
American Vintage to znana francuska marka założona w 2005 roku przez Mickaël Azoulay. Mimo francuskiego pochodzenia projektantka czerpie inspiracje...
Armani CollezioniArmani Collezioni
Armani Collezioni to jedna z luksusowych marek w portfolio Giorgio Armaniego powołana do życia w 2000 roku. W hierarchii ekskluzywności znajduje si...
BaldininiBaldinini
Firma Baldinini powstała w 1910 roku w San Mauro Pascoli we Włoszech. Wtedy to rodzina Baldininich zdecydowała się otworzyć pierwszy zakład prod...
Projektanci mody
Mariusz PrzybylskiMariusz Przybylski
Mariusz Przybylski modą zainteresował się w Liceum Plastycznym. Zafascynowanie to było na tyle poważne, że postanowił je kontynuować podczas s...
Maciej ZieńMaciej Zień
Maciej Zień urodził się 24 kwietnia 1979 roku w Lublinie. Swoją pasję związaną ze światem mody rozwijał w Liceum Sztuk Plastycznych w rodzinn...
Paprocki&BrzozowskiPaprocki&Brzozowski
Marcin Paprocki i Mariusz Brzozowski to najpopularniejszy duet projektantów mody w naszym kraju. Zarówno Marcin, jak i Mariusz są absolwentami Wydz...