Le Pliage Heritage – must have od Longchamp

Le Pliage Heritage Longchamp - zdjęcie głównePojawiła się na rynku w minionym sezonie, a już jest jedną z flagowych torebek francuskiej marki Longchamp. Torebka Le Pliage Heritage reprezentuje tradycyjny savoir-faire marki, manifestując jednocześnie awangardowy design. Swój trapezowy kształt zawdzięcza kultowej już, nylonowej torebce Le Pliage, która w minionym roku osiągnęła ponad 30 milionów sprzedanych egzemplarzy na całym świecie, będąc niekwestionowanym liderem wśród shopperek. Twarzą kampanii promującą torebkę po raz trzeci z rzędu została Alexa Chung. Jako młoda, spontaniczna i energiczna kobieta, stała się naturalnym wyborem dla marki. Kampania prezentuje torebki w odważnych, dynamicznych kolorach, uosabiając tym samym optymistyczny luksus, z którym definiuje się marka Longchamp.

 

Kolekcja Le Pliage Heritage na sezon wiosna-lato 2015 to najbardziej soczyste i modne kolory tego sezonu. Dodatkowo, kolekcja poszerzona została o linię torebek Le Pliage Heritage Neo, z gładkiej cielęcej skóry w neutralnych odcieniach z wyraźnymi, neonowymi krawędziami, które podkreślają jej graficzną strukturę. Subtelny beż łączy się tu z jaskrawą pomarańczą, klasyczna czerń z krzykliwym różem, a elegancki granat z intensywną limonką.

Cena: od 3 810 zł

Torebki Longchamp znaleźć można w butikach Noble Place w WarszawieGdyni.

Le Pliage Heritage Longchamp

Le Pliage Heritage Longchamp (2)

Le Pliage Heritage Longchamp (3)

Le Pliage Heritage Longchamp (4)

Zobacz również:

  • Le Pliage Heritage Mini od LongchampLe Pliage Heritage Mini od Longchamp
    Linia Le Pliage Heritage Mini jest miniaturową wersją dotychczasowego bestsellera marki Longchamp, jaką od dwóch sezonów jest skórzana torebka Le Pliage Heritage. Wchodzące w skład nowej kolekcji torebki są małe, poręczne, pełne kolorów i niezwykle praktyczne. Idealne dla aktywnej kobiety,...
  • CH Carolina Herrera prezentuje torbę DukeCH Carolina Herrera prezentuje torbę Duke
    Kolekcji Royal domu mody CH Carolina Herrera wzbogacona została w ostatnim czasie o torbę Duke. Wyraźnie nawiązuje ona do estetyki kolekcji, jednak wprowadza kilka niespodzianek. Wykonano ją z eleganckiej i niezwykle miękkiej skóry Greco, pochodzącej z Hiszpanii, która łagodzi nieco jej ks...
  • Perłowa kolekcja okularów ChanelPerłowa kolekcja okularów Chanel
    Szesnastoletnia Lily-Rose Depp została nową twarzą domu mody Chanel. Dyrektor kreatywny francuskiej marki - Karl Lagerfeld zaangażował młodą aktorkę do kampanii promującej nową, perłową kolekcję okularów, w której wciela się ona w baby-doll w świecie przepełnionym słodyczą i kobiecością. O...
Luksusowa mapa kraju
Luksusowe marki
American VintageAmerican Vintage
American Vintage to znana francuska marka założona w 2005 roku przez Mickaël Azoulay. Mimo francuskiego pochodzenia projektantka czerpie inspiracje...
Armani CollezioniArmani Collezioni
Armani Collezioni to jedna z luksusowych marek w portfolio Giorgio Armaniego powołana do życia w 2000 roku. W hierarchii ekskluzywności znajduje si...
BaldininiBaldinini
Firma Baldinini powstała w 1910 roku w San Mauro Pascoli we Włoszech. Wtedy to rodzina Baldininich zdecydowała się otworzyć pierwszy zakład prod...
Projektanci mody
Mariusz PrzybylskiMariusz Przybylski
Mariusz Przybylski modą zainteresował się w Liceum Plastycznym. Zafascynowanie to było na tyle poważne, że postanowił je kontynuować podczas s...
Maciej ZieńMaciej Zień
Maciej Zień urodził się 24 kwietnia 1979 roku w Lublinie. Swoją pasję związaną ze światem mody rozwijał w Liceum Sztuk Plastycznych w rodzinn...
Paprocki&BrzozowskiPaprocki&Brzozowski
Marcin Paprocki i Mariusz Brzozowski to najpopularniejszy duet projektantów mody w naszym kraju. Zarówno Marcin, jak i Mariusz są absolwentami Wydz...