Kampania reklamowa Louis Vuitton SS2015

Louis Vuitton SS2015 AD Campaign - zjęcie główneKampania Series 2, będąca kontynuacją zeszłorocznej odsłony o tytule Series 1. nawiązuje do nowej ery – Nicolasa Ghesquiera w Louis Vuitton. Współpraca projektanta z domem mody to proces, który będziemy mogli podziwiać na przestrzeni kolejnych lat. Tytuły wyzbyte uściślenia sezonu oraz roku powstania kolejnych kolekcji to ukłon w kierunku hołdującego ponadczasowej elegancji projektanta. Do współpracy przy kampanii po raz kolejny zaproszono kreatywne trio światowej sławy fotografów: Annie Leibovitz, Bruce’a Webera oraz  Juergena Tellera, których starania podczas realizacji kampania Series 1 w ostatnim czasie zostały ukoronowane nagrodą British Fashion Award dla najlepszej kampanii reklamowej.

 

Najnowsza kampania reklamowa, prezentująca trzy nieco odmienne interpretacje kolekcji Nicolasa Ghesquiera na sezon wiosna/lato 2015, pokazuje, że moda to rozległe zagadnienie, które zawsze pozostawia miejsce na interpretację, zarówno artysty jak i odbiorcy. Annie Leibovitz sfotografowała Freję Behę Erichsen w nieukończonym jeszcze wieżowcu w centrum Nowego Jorku. Przed obiektywem Juergena Tellera stanęły pozujące na tle arystokratycznego wnętrza paryskiej kamienicy Jean Campbell, Rianne Von Rompaey, Daphne Simons oraz Marte Mei van Haaster, natomiast Bruce Weber swoją sesję zrealizował w Miami z udziałem Jennifer Connelly.

Kampania zadebiutuje w lutowych wydaniach luksusowych magazynów na całym świecie.
Louis Vuitton SS2015 AD Campaign (1)

Louis Vuitton SS2015 AD Campaign (2)

Louis Vuitton SS2015 AD Campaign (3)

Louis Vuitton SS2015 AD Campaign (4)

Louis Vuitton SS2015 AD Campaign (5)

Louis Vuitton SS2015 AD Campaign (6)

Zobacz również:

  • Kampania reklamowa Louis Vuitton Series 6Kampania reklamowa Louis Vuitton Series 6
    Plac Vendome to esencja Paryża. To właśnie w tym wyjątkowym epicentrum francuskiej elegancji zaprezentowana została kolekcja domu mody Louis Vuitton na wiosnę i lato 2017. Paryż – miasto zawieszone pomiędzy prawym a lewym brzegiem Sekwany, mające własną specyfikę oraz kreatywną atmosferę. ...
  • Louis Vuitton – kolekcja Cruise 2017Louis Vuitton – kolekcja Cruise 2017
    Najnowsza kolekcja Louis Vuitton Cruise 2017 to połączenie francuskiego stylu życia z gorącym charakterem Brazylii, która stanowi idealne tło dla projektów Nicolasa Ghesquière’a. Spektakularny pokaz odbył się w niezwykłym miejscu - przed budynkiem Muzeum Sztuki Współczesnej MAC w Niterói, ...
  • Louis Vuitton Twist & Alicia VikanderLouis Vuitton Twist & Alicia Vikander
    Historia modelu Le Twist sięga 1988 roku i torebki Trapeze, z motywem charakterystycznych dla marki liter "L" oraz "V", któe po przekręceniu i nałożeniu się na siebie pozwalały na otworzenie torebki. 25 lat później obecny dyrektor kreatywny marki - Nicolas Ghesquière studiując niezwykle b...
Luksusowa mapa kraju
Luksusowe marki
American VintageAmerican Vintage
American Vintage to znana francuska marka założona w 2005 roku przez Mickaël Azoulay. Mimo francuskiego pochodzenia projektantka czerpie inspiracje...
Armani CollezioniArmani Collezioni
Armani Collezioni to jedna z luksusowych marek w portfolio Giorgio Armaniego powołana do życia w 2000 roku. W hierarchii ekskluzywności znajduje si...
BaldininiBaldinini
Firma Baldinini powstała w 1910 roku w San Mauro Pascoli we Włoszech. Wtedy to rodzina Baldininich zdecydowała się otworzyć pierwszy zakład prod...
Projektanci mody
Mariusz PrzybylskiMariusz Przybylski
Mariusz Przybylski modą zainteresował się w Liceum Plastycznym. Zafascynowanie to było na tyle poważne, że postanowił je kontynuować podczas s...
Maciej ZieńMaciej Zień
Maciej Zień urodził się 24 kwietnia 1979 roku w Lublinie. Swoją pasję związaną ze światem mody rozwijał w Liceum Sztuk Plastycznych w rodzinn...
Paprocki&BrzozowskiPaprocki&Brzozowski
Marcin Paprocki i Mariusz Brzozowski to najpopularniejszy duet projektantów mody w naszym kraju. Zarówno Marcin, jak i Mariusz są absolwentami Wydz...