Kampania reklamowa Louis Vuitton Series 6

Louis Vuitton Series 6Plac Vendome to esencja Paryża. To właśnie w tym wyjątkowym epicentrum francuskiej elegancji zaprezentowana została kolekcja domu mody Louis Vuitton na wiosnę i lato 2017. Paryż – miasto zawieszone pomiędzy prawym a lewym brzegiem Sekwany, mające własną specyfikę oraz kreatywną atmosferę. Miks różnych kierunków modowych. Wyjątkowy wir, który wciąga wszystkie artystyczne idee z całego świata. Nie powinno zatem dziwić, że francuska stolica stała się również tłem dla kampanii reklamowej promującą kolekcję marki. Sesja zdjęciowa odbyła się na wyspie Świętego Ludwika na Sekwanie, jednej z dwóch wysp znajdujących się na rzece przecinającej miasto na prawy i lewy brzeg.

 
 

Tym razem za obiektywem stanął Bruce Weber. Do współpracy przy kampanii zaproszono ulubione muzy projektanta Nicolasa Ghesquière’a – Michelle Williams, Jennifer Connely, Adèle ExarchopoulosSashę Lane w towarzystwie siedmiu modelek – Rianne Van Rompaey, Sory Choi, Natalii Westling, Jean Campbell, Mici Arganaraz, Mashy Skokovej oraz Alexandry Micu.

“Paris is the soul of this collection, with its Right Bank / Left Bank duality, Paris is nourished by all artistic influences. It is to this cultivated, intellectual, original and free-spirited Parisienne that I wanted to pay tribute” – wyjaśnia Nicolas Ghesquière, dyrektor kreatywny domu mody Louis Vuitton.

Louis Vuitton Series 6
Louis Vuitton Series 6
Louis Vuitton Series 6
Louis Vuitton Series 6
Louis Vuitton Series 6
Louis Vuitton Series 6

Zobacz również:

  • Louis Vuitton – kolekcja Cruise 2017Louis Vuitton – kolekcja Cruise 2017
    Najnowsza kolekcja Louis Vuitton Cruise 2017 to połączenie francuskiego stylu życia z gorącym charakterem Brazylii, która stanowi idealne tło dla projektów Nicolasa Ghesquière’a. Spektakularny pokaz odbył się w niezwykłym miejscu - przed budynkiem Muzeum Sztuki Współczesnej MAC w Niterói, ...
  • Louis Vuitton Twist & Alicia VikanderLouis Vuitton Twist & Alicia Vikander
    Historia modelu Le Twist sięga 1988 roku i torebki Trapeze, z motywem charakterystycznych dla marki liter "L" oraz "V", któe po przekręceniu i nałożeniu się na siebie pozwalały na otworzenie torebki. 25 lat później obecny dyrektor kreatywny marki - Nicolas Ghesquière studiując niezwykle b...
  • Louis Vuitton Womenswear AW2016Louis Vuitton Womenswear AW2016
    Wyjątkowa scenografia pokazu damskiej kolekcji Louis Vuitton według Nicolasa Ghesquière to wizja magicznego świata, pełnego świateł, blasku i tajemnicy. Futurystyczne miasto przypomina zaginioną Atlantydę. W podwodnym świecie znajdziemy kolumny przypominające sople lodu, wysadzane połamany...
Luksusowa mapa kraju
Luksusowe marki
American VintageAmerican Vintage
American Vintage to znana francuska marka założona w 2005 roku przez Mickaël Azoulay. Mimo francuskiego pochodzenia projektantka czerpie inspiracje...
Armani CollezioniArmani Collezioni
Armani Collezioni to jedna z luksusowych marek w portfolio Giorgio Armaniego powołana do życia w 2000 roku. W hierarchii ekskluzywności znajduje si...
BaldininiBaldinini
Firma Baldinini powstała w 1910 roku w San Mauro Pascoli we Włoszech. Wtedy to rodzina Baldininich zdecydowała się otworzyć pierwszy zakład prod...
Projektanci mody
Mariusz PrzybylskiMariusz Przybylski
Mariusz Przybylski modą zainteresował się w Liceum Plastycznym. Zafascynowanie to było na tyle poważne, że postanowił je kontynuować podczas s...
Maciej ZieńMaciej Zień
Maciej Zień urodził się 24 kwietnia 1979 roku w Lublinie. Swoją pasję związaną ze światem mody rozwijał w Liceum Sztuk Plastycznych w rodzinn...
Paprocki&BrzozowskiPaprocki&Brzozowski
Marcin Paprocki i Mariusz Brzozowski to najpopularniejszy duet projektantów mody w naszym kraju. Zarówno Marcin, jak i Mariusz są absolwentami Wydz...