Kampania reklamowa Dolce&Gabbana SS2015

Dolce&Gabbana AD SS2015 - zdjęcie głównePodczas tworzenia wiosenno-letniej kolekcji, zarówno dla kobiet jak i dla mężczyzn, kreatywny duet tworzony przez Domenico Dolce i Stefano Gabbana zainspirował się hiszpańską kulturą i tradycją, które z powodzeniem osadził w charakterystycznym dla siebie stylu w śródziemnomorskiej zmysłowości Sycylii. Wyraźne inspiracje i sylwetki zaczerpnięte chociażby z hiszpańskiej korridy znalazły swoje odzwierciedlenie nie tylko w wybiegowych kreacjach, ale również w kampanii reklamowej włoskiego domu mody, do której zaproszono rodowite Sycylijki oraz 28-letniego José Maria Manzanaresa – jednego z najbardziej utalentowanych torreadorów na świecie.

 
 

Najnowszą, wiosenno-letnią kampanię reklamową marki Dolce&Gabbana zrealizowano pod artystyczną dyrekcją Stefano Gabbana. Za obiektywem stanął z kolei Domenico Dolce, który na klimatycznych zdjęciach uwiecznił plejadę modelek, wśród których znalazły się Bianca Balti, Vittoria Ceretti, Irina Sharipova oraz Blanca Padilla, a także towarzyszących im modeli – do udziału w kampanii zaproszeni zostali: Travis Cannata, Xavier Serrano oraz Misa Patinsky.

Dolce&Gabbana AD SS2015 (1)

Dolce&Gabbana AD SS2015 (2)

Dolce&Gabbana AD SS2015 (3)

Dolce&Gabbana AD SS2015 (4)

Dolce&Gabbana AD SS2015 (5)

Dolce&Gabbana AD SS2015 (6)

Dolce&Gabbana AD SS2015 (7)

Dolce&Gabbana AD SS2015 (8)

Zobacz również:

  • Dolce&Gabbana SS2012 AD CampaignDolce&Gabbana SS2012 AD Campaign
    Ceniony włoski dom mody - Dolce&Gabbana zaprezentował właśnie swą najnowszą kampanię reklamowa promującą męską kolekcję na zbliżający się wielkimi krokami sezon wiosna-lato 2012. Jej motywem przewodnim jest włoski kino stanowiące nieprzebrane źródło inspiracji dla kreatywnego duetu sta...
  • Jesień i zima według Dolce&Gabbana Jesień i zima według Dolce&Gabbana
    Jesienno-zimowa kampania reklamowa włoskiego domu mody Dolce&Gabbana to dzieło wybitnego amerykańskiego fotografa Stevena Kleina. Zrealizowana na przedmieściach Manhattanu kampania utrzymana jest w nieco posępnym i mrocznym klimacie utrzymanym w stylu lat 80-tych. Damską kolekcję słynnego ...
  • Louis Vuitton Menswear SS2018Louis Vuitton Menswear SS2018
    Inspiracją do kolekcji "Archipelago", zaprojektowanej przez Dyrektora Artystycznego Kolekcji Męskich Louis Vuitton Kima Jonesa, była książka Judith Schalansky "Atlas wysp odległych. Pięćdziesiąt wysp, na których nigdy nie byłam i nigdy nie będę", ale także sama idea podróży, przemieszczani...
Luksusowa mapa kraju
Luksusowe marki
American VintageAmerican Vintage
American Vintage to znana francuska marka założona w 2005 roku przez Mickaël Azoulay. Mimo francuskiego pochodzenia projektantka czerpie inspiracje...
Armani CollezioniArmani Collezioni
Armani Collezioni to jedna z luksusowych marek w portfolio Giorgio Armaniego powołana do życia w 2000 roku. W hierarchii ekskluzywności znajduje si...
BaldininiBaldinini
Firma Baldinini powstała w 1910 roku w San Mauro Pascoli we Włoszech. Wtedy to rodzina Baldininich zdecydowała się otworzyć pierwszy zakład prod...
Projektanci mody
Mariusz PrzybylskiMariusz Przybylski
Mariusz Przybylski modą zainteresował się w Liceum Plastycznym. Zafascynowanie to było na tyle poważne, że postanowił je kontynuować podczas s...
Maciej ZieńMaciej Zień
Maciej Zień urodził się 24 kwietnia 1979 roku w Lublinie. Swoją pasję związaną ze światem mody rozwijał w Liceum Sztuk Plastycznych w rodzinn...
Paprocki&BrzozowskiPaprocki&Brzozowski
Marcin Paprocki i Mariusz Brzozowski to najpopularniejszy duet projektantów mody w naszym kraju. Zarówno Marcin, jak i Mariusz są absolwentami Wydz...