Kampania reklamowa Bally SS2012

Szwajcarska marka Bally słynie z doskonałych skórzanych akcesoriów oraz luksusowego obuwia produkowanego od 1851 roku, kiedy to Carl Franz Bally w niewielkiej miejscowości Schönenwerd uruchomił swój zakład produkcyjny. Od tamtego momentu wiele się zmieniło – fabryka produkująca w szczytowym okresie nawet 2 miliony par obuwia została przeniesiona, sieć dystrybucji rozszerzona do 750 punktów sprzedaży zlokalizowanych w najbardziej prestiżowych lokalizacjach na wszystkich kontynentach, a oferta marki uzupełniona o damską oraz męską kolekcję ready-to-wear, jednak mimo upływu lat Bally niezmiennie przywiązuje ogromna uwagę do swego dziedzictwa, dąży do doskonałości i przykłada uwagę do najmniejszych detali. Nawiązanie do szwajcarskich korzeni bardzo widoczne jest w najnowszej kampanii reklamowej marki na wiosnę i lato 2012.

 
Jej tło tworzą szwajcarskie jeziora i zapierające dech w piersiach alpejskie widoki otaczający elegancki kurort Gstaad. Autorem zdjęć, na których najnowsze propozycje marki prezentują Miranda Kerr, Julia Stegner, Cedric Bihr oraz Robert Konjic, jest rezydujący w Nowym Jorku Norman Jean Roy. Ponadczasowe stylizacje zaproponowane przez duet dyrektorów kreatywnych tworzony przez Michaela HerzaGraeme Fidlera nawiązują do klasycznego miejskiego stylu w najlepszym wydaniu skontrastowanego delikatnie nowoczesnoscią. Paletę kolorystyczną kolekcji na wiosnę i lato 2012 tworzą przede wszystkim pastele, klasyczna czerń i biel oraz głębokie kolory kamieni szlachetnych.

Kolekcja do nabycia w warszawskim butiku Bally.

Zobacz również:

  • Bally Fall/Winter 2012 CampaignBally Fall/Winter 2012 Campaign
    Zrealizowana na początku roku jesienno-zimowa kampania reklamowa domu mody Bally zachwyca nie tylko doskonałymi projektami na nadchodzący sezon autorstwa duetu Michael Herz & Graeme Fidler, ale również zapierającymi dech w piersiach widokami otaczającymi luksusowy Chalet d’Adrien miesz...
  • Louis Vuitton Menswear SS2018Louis Vuitton Menswear SS2018
    Inspiracją do kolekcji "Archipelago", zaprojektowanej przez Dyrektora Artystycznego Kolekcji Męskich Louis Vuitton Kima Jonesa, była książka Judith Schalansky "Atlas wysp odległych. Pięćdziesiąt wysp, na których nigdy nie byłam i nigdy nie będę", ale także sama idea podróży, przemieszczani...
  • Louis Vuitton x Jeff KoonsLouis Vuitton x Jeff Koons
    W ciągu ostatnich lat Louis Vuitton istotnie wzmocnił swoje związki ze światem sztuki, dzięki współpracy z najbardziej wpływowymi artystami naszych czasów, takimi jak Takashi Murakami, Richard Prince, Yayoi Kusama, Stephen Sprouse, Cindy Sherman, James Turrell, Olafur Eliasson czy Daniel B...
Luksusowa mapa kraju
Luksusowe marki
American VintageAmerican Vintage
American Vintage to znana francuska marka założona w 2005 roku przez Mickaël Azoulay. Mimo francuskiego pochodzenia projektantka czerpie inspiracje...
Armani CollezioniArmani Collezioni
Armani Collezioni to jedna z luksusowych marek w portfolio Giorgio Armaniego powołana do życia w 2000 roku. W hierarchii ekskluzywności znajduje si...
BaldininiBaldinini
Firma Baldinini powstała w 1910 roku w San Mauro Pascoli we Włoszech. Wtedy to rodzina Baldininich zdecydowała się otworzyć pierwszy zakład prod...
Projektanci mody
Mariusz PrzybylskiMariusz Przybylski
Mariusz Przybylski modą zainteresował się w Liceum Plastycznym. Zafascynowanie to było na tyle poważne, że postanowił je kontynuować podczas s...
Maciej ZieńMaciej Zień
Maciej Zień urodził się 24 kwietnia 1979 roku w Lublinie. Swoją pasję związaną ze światem mody rozwijał w Liceum Sztuk Plastycznych w rodzinn...
Paprocki&BrzozowskiPaprocki&Brzozowski
Marcin Paprocki i Mariusz Brzozowski to najpopularniejszy duet projektantów mody w naszym kraju. Zarówno Marcin, jak i Mariusz są absolwentami Wydz...