Kampania Louis Vuitton Fall/Winter 2012

Licząca aż dziesięć niezwykłych ujęć kampania reklamowa promująca jesienno-zimową kolekcje domu mody Louis Vuitton na łamach luksusowych magazynów na całym świecie pojawi się dopiero w sierpniu, jednak część zdjęć wykonanych przez Stevena Meisela podziwiać można już dziś. To co odróżnia najnowszą kampanię marki od wszystkich poprzednich, to fakt, iż po raz pierwszy tak bezpośrednio nawiązuje ona do charakteru pokazu mody. To właśnie ze względu na taki zamysł dyrektora kreatywnego Marca Jacobsa zdecydowano się na wierne zrekonstruowanie w nowojorskim studio niezwykłej lokomotywy – Louis Vuitton Express, która zachwyciła wszystkich podczas Paryskiego Tygodnia Mody. Na tak wytwornym i subtelnym zarazem tle projekty Louis Vuitton na jesień i zimę prezentują się niezwykle intrygująco.

 
„W kampanii na jesień i zimę 2012/2013 chcieliśmy kontynuować podróż, którą rozpoczęliśmy podczas pokazu” – wyjaśnia Marc Jacobs. Uczestniczkami owej podróży projektant uczynił dziesięć młodych modelek prezentujących wdzięczne sylwetki o kształcie litery A okraszone bogato zdobionymi guzikami i połyskującymi gdzieniegdzie brokatami. Uwagę przykuwają także ogromne kapelusze, buty oraz najnowsze skórzane akcesoria, które z pewnością szybko zawładną sercami miłośniczek marki – Monogram-Sequined Sunshine Express, wyrazisty Leopard oraz spektakularna Transsibérien z ozdobną klamrą i farbowanym na różne kolory kozim włosiem. Na pokładzie pociągu prócz stylowych pasażerek znalazło się również czterech tragarzy dźwigających klasyczne kufry i walizki z charakterystycznym monogramem, które pojawiają się również na półkach nad głowami podróżnych.

 

Zobacz również:

  • Louis Vuitton SS2014 AD CampaignLouis Vuitton SS2014 AD Campaign
    Swoją pożegnalną kolekcję dla domu mody Louis Vuitton, Marc Jacobs zadedykował kobietom, które od lat go inspirują. Z tego też względu przed obiektywem Stevena Meisela stanęło sześć muz projektanta: Catherine Deneuve, Sofia Coppola, Fan Bing Bing, Caroline de Maigret, Gisèle Bundchen oraz ...
  • Louis Vuitton na wiosnę i lato 2014Louis Vuitton na wiosnę i lato 2014
    Zaprezentowana ostatniego dnia Paryskiego Tygodnia Mody kolekcja domu mody Louis Vuitton jest ostatnią kolekcją, którą dla marki przygotował Marc Jacobs. Liczne spekulacje dotyczące zakończenie współpracy z projektantem podczas pokazu ostatecznie się potwierdziły, a w samej kolekcji oraz s...
  • Michelle Williams w kampanii Louis VuittonMichelle Williams w kampanii Louis Vuitton
    Najnowsza kampania reklamowa domu mody Louis Vuitton z udziałem  prezentuje dwie nowe torebki - W i Capucines. "W" to nowe podejście do legendarnego Monogramu - poprzez wyraźne, graficzne linie, sugerujące nawiązanie do litery W, a także innowacyjne połączenie różnych materiałów. Ponadczas...
Luksusowa mapa kraju
Luksusowe marki
American VintageAmerican Vintage
American Vintage to znana francuska marka założona w 2005 roku przez Mickaël Azoulay. Mimo francuskiego pochodzenia projektantka czerpie inspiracje...
Armani CollezioniArmani Collezioni
Armani Collezioni to jedna z luksusowych marek w portfolio Giorgio Armaniego powołana do życia w 2000 roku. W hierarchii ekskluzywności znajduje si...
BaldininiBaldinini
Firma Baldinini powstała w 1910 roku w San Mauro Pascoli we Włoszech. Wtedy to rodzina Baldininich zdecydowała się otworzyć pierwszy zakład prod...
Projektanci mody
Mariusz PrzybylskiMariusz Przybylski
Mariusz Przybylski modą zainteresował się w Liceum Plastycznym. Zafascynowanie to było na tyle poważne, że postanowił je kontynuować podczas s...
Maciej ZieńMaciej Zień
Maciej Zień urodził się 24 kwietnia 1979 roku w Lublinie. Swoją pasję związaną ze światem mody rozwijał w Liceum Sztuk Plastycznych w rodzinn...
Paprocki&BrzozowskiPaprocki&Brzozowski
Marcin Paprocki i Mariusz Brzozowski to najpopularniejszy duet projektantów mody w naszym kraju. Zarówno Marcin, jak i Mariusz są absolwentami Wydz...