Jesień i zima według Dolce&Gabbana

Jesienno-zimowa kampania reklamowa włoskiego domu mody Dolce&Gabbana to dzieło wybitnego amerykańskiego fotografa Stevena Kleina. Zrealizowana na przedmieściach Manhattanu kampania utrzymana jest w nieco posępnym i mrocznym klimacie utrzymanym w stylu lat 80-tych. Damską kolekcję słynnego duetu prezentuje między innymi: Isabel Fontana, Constance Jablonski, Liu Wen, Maryna Linchuk, Kate King oraz młodziutką Polka Monika Jagaciak. Wśród męskich twarzy uwagę zwracają: Paolo Anchisi, Neils Butler, Arthur Kulkov, Daisuke Ueda, Guy Robinson oraz Thom Priano.

 
 
 

W bieżącym sezonie w kolekcji włoskiego domu mody dostrzec można uniwersalizm i zacierającą się granicę pomiędzy modą damska i męską. Wśród propozycji dla mężczyzn szczególną uwagę zwracają dopasowane marynarki i płaszcze, spodnie z obniżonym stanem, koszule z dużymi kołnierzami, kurtki z odciętymi rękawami, eleganckie kamizelki oraz mocne detale – haftowane klapy, zwierzęce nadruki oraz obecne w trendach cekiny. Dla kobiet duet Dolce&Gabbana przygotował między innymi dopasowane garnitury i sukienki, kontrastujące z nimi luźne sukienki z szyfonu oraz futrzane płaszcze i kurtki zdobione haftami, biżuteryjnymi kamieniami i połyskliwymi cekinami.

Kolekcja do nabycia w Polsce jedynie w butiku Redford&Grant.

Zobacz również:

  • Kampania reklamowa Dolce&Gabbana SS2015Kampania reklamowa Dolce&Gabbana SS2015
    Podczas tworzenia wiosenno-letniej kolekcji, zarówno dla kobiet jak i dla mężczyzn, kreatywny duet tworzony przez Domenico Dolce i Stefano Gabbana zainspirował się hiszpańską kulturą i tradycją, które z powodzeniem osadził w charakterystycznym dla siebie stylu w śródziemnomorskiej zmysłowo...
  • Dolce&Gabbana SS2012 AD CampaignDolce&Gabbana SS2012 AD Campaign
    Ceniony włoski dom mody - Dolce&Gabbana zaprezentował właśnie swą najnowszą kampanię reklamowa promującą męską kolekcję na zbliżający się wielkimi krokami sezon wiosna-lato 2012. Jej motywem przewodnim jest włoski kino stanowiące nieprzebrane źródło inspiracji dla kreatywnego duetu sta...
  • Louis Vuitton Menswear SS2018Louis Vuitton Menswear SS2018
    Inspiracją do kolekcji "Archipelago", zaprojektowanej przez Dyrektora Artystycznego Kolekcji Męskich Louis Vuitton Kima Jonesa, była książka Judith Schalansky "Atlas wysp odległych. Pięćdziesiąt wysp, na których nigdy nie byłam i nigdy nie będę", ale także sama idea podróży, przemieszczani...
Luksusowa mapa kraju
Luksusowe marki
American VintageAmerican Vintage
American Vintage to znana francuska marka założona w 2005 roku przez Mickaël Azoulay. Mimo francuskiego pochodzenia projektantka czerpie inspiracje...
Armani CollezioniArmani Collezioni
Armani Collezioni to jedna z luksusowych marek w portfolio Giorgio Armaniego powołana do życia w 2000 roku. W hierarchii ekskluzywności znajduje si...
BaldininiBaldinini
Firma Baldinini powstała w 1910 roku w San Mauro Pascoli we Włoszech. Wtedy to rodzina Baldininich zdecydowała się otworzyć pierwszy zakład prod...
Projektanci mody
Mariusz PrzybylskiMariusz Przybylski
Mariusz Przybylski modą zainteresował się w Liceum Plastycznym. Zafascynowanie to było na tyle poważne, że postanowił je kontynuować podczas s...
Maciej ZieńMaciej Zień
Maciej Zień urodził się 24 kwietnia 1979 roku w Lublinie. Swoją pasję związaną ze światem mody rozwijał w Liceum Sztuk Plastycznych w rodzinn...
Paprocki&BrzozowskiPaprocki&Brzozowski
Marcin Paprocki i Mariusz Brzozowski to najpopularniejszy duet projektantów mody w naszym kraju. Zarówno Marcin, jak i Mariusz są absolwentami Wydz...