Odwołując się do czystego piękna świata przyrody dyrektor kreatywny domu mody Gucci – Alessandro Michele, garściami czerpie ze świata natury i przenosi je na projektowane przez siebie akcesoria oraz odzież. Dzikie zwierzęta i egzotyczna flora pojawiają się na produktach marki jako romantyczne, kolorowe nadruki, barwne aplikacje czy misterne hafty. Kwitnąca, pełna koloru kolekcja Cruise 2017, stała się tym samym główną bohaterką świątecznej kampanii reklamowej włoskiego domu mody – Gift Giving 2016, w której udział wzięli: Polina Oganicheva, Maryna Polkanova, Nika Cole, Matt Doran, Dominik Hahn oraz Dwight Hoogenduk.
Tegoroczna kampania świąteczna, nawiązując do inspiracji towarzyszących dyrektorowi kreatywnemu, osadzona została w magicznym, onirycznym ogrodzie Gucci. Ogrodzie pełnym bujnej roślinności oraz egzotycznych zwierząt takich jak: tygrys, zebra, paw czy nawet bajkowy jednorożce. W onirycznej krainie, stworzonej przez odpowiadającą za kampanię Florię Sigismondi, nie sposób nie dostrzec licznych nawiązań do biblijnego Edenu. Nie brak nawet symbolicznego drzewa, jabłka, węża, a także towarzyszącym im naturalnie młodzieńczym Adamom i Ewom, żyjącym w niewinności i pełnej harmonii. Romantyczna, wręcz ezoteryczna atmosfera kampanii, w połączeniu z „Il Dolce suono” Donizettiego, zapewnia wręcz hipnotyczne wrażenia.
Kolekcja do nabycia w warszawskim butiku Gucci.