Flagowy butik Burberry przy Regent Street

Burberry Regent Street będący największym i jednocześnie najbardziej nowoczesnym butikiem najsłynniejszego brytyjskiego domu mody na świecie zaciera granice między światem rzeczywistym a cyfrowym, bowiem zgodnie z założeniami ma odzwierciedlać każdy aspekt internetowego świata Burberry, łącznie z najbardziej innowacyjnymi rozwiązaniami ostatnich lat – Art of the Trench, Burberry Acoustic oraz Burberry Bespoke. Będący częściowo miejscem ekskluzywnych wydarzeń wyposażonym w ruchomą scenę, częściowo centrum technologicznych innowacji oraz przede wszystkim butikiem Burberry Regent Street tworzy dynamiczne i niezwykle luksusowe środowisko marki przepełnione ekskluzywnymi produktami, usługami i niecodziennymi doświadczeniami.

 

Naszpikowany technologicznymi nowinkami butik wyposażono m. in. w 500 głośników i 100 ekranów, by rozwijać zainicjowany kilka sezonów temu koncept Burberry Retail Theatre, cyfrową galerię prezentującą ofertę butiku oraz transmitującą relacje z pokazów najnowszych kolekcji, ruchomą scenę, na której prezentują się obiecujący artyści, a także czytniki RFID zainstalowane chociażby w przymierzalniach, które odczytują fale radiowe przekazywane przez mikrochipy umieszczone w poszczególnych elementach garderoby i prezentują zdjęcia, video oraz dodatkowe informacje na temat wybranych produktów. Ponadto w celu zwiększenia personalizacji obsługi każdy sprzedawca salonu wyposażony został w iPada z aplikacją dostarczającą informacji na temat historii zakupów klienta oraz jego preferencji.

Otwarcie butiku przy Regent Street odzwierciedla jeden z elementów wieloletniego planu Burberry wobec brytyjskiego rynku, który zakładał między innymi stworzenie globalnej centrali w Horseferry House, rozwój sieci handlowej do 9 salonów w Londynie, zwiększenie mocy produkcyjnych fabryki w Yorkshire, a także powrót do prezentacji damskich kolekcji w ramach Londyńskiego Tygodnia Mody. Druga siedziba główna otworzona zostanie w sąsiedztwie Horseferry House w 2013, a pierwszy dedykowany wyłącznie męskim kolekcjom salon w Knightsbridge przyjmie pierwszych klientów jeszcze w tym roku.

Zobacz również:

  • Świąteczne witryny domu towarowego PrintempsŚwiąteczne witryny domu towarowego Printemps
    Paryski dom towarowy Printemps od ponad 150 lat stanowi jeden z najważniejszych zakupowych celów mieszkańców francuskiej stolicy. Potencjalnych klientów kusi nie tylko bogata ofert, ale również świąteczne witryny, które zachwycają każdego przechodnia - szacuje się, że w okresie świątecznym...
  • Burberry Loves PRINTEMPSBurberry Loves PRINTEMPS
    W ramach współpracy pomiędzy brytyjską marką a paryskim domem towarowym Printemps, atrium oraz wychodzące na Boulevard Haussmann witryny prestiżowej galerii przejęte zostały przez dom mody Burberry. Zajęta przez słynną brytyjską markę powierzchnia galerii, zaaranżowana zgodnie z architekto...
  • Bottega Veneta z nowym konceptem butikówBottega Veneta z nowym konceptem butików
    Otwarty w ostatnich dniach w Los Angeles butik domu mody Bottega Veneta jest pierwszym salonem marki stworzonym zgodnie z nowym konceptem wnętrz, za projekt którego odpowiada dyrektor kreatywny - Tomas Maier. Jego liczącą niespełna trzy tysiące stóp kwadratowych powierzchnię wypełnia wszec...
Luksusowa mapa kraju
Luksusowe marki
American VintageAmerican Vintage
American Vintage to znana francuska marka założona w 2005 roku przez Mickaël Azoulay. Mimo francuskiego pochodzenia projektantka czerpie inspiracje...
Armani CollezioniArmani Collezioni
Armani Collezioni to jedna z luksusowych marek w portfolio Giorgio Armaniego powołana do życia w 2000 roku. W hierarchii ekskluzywności znajduje si...
BaldininiBaldinini
Firma Baldinini powstała w 1910 roku w San Mauro Pascoli we Włoszech. Wtedy to rodzina Baldininich zdecydowała się otworzyć pierwszy zakład prod...
Projektanci mody
Mariusz PrzybylskiMariusz Przybylski
Mariusz Przybylski modą zainteresował się w Liceum Plastycznym. Zafascynowanie to było na tyle poważne, że postanowił je kontynuować podczas s...
Maciej ZieńMaciej Zień
Maciej Zień urodził się 24 kwietnia 1979 roku w Lublinie. Swoją pasję związaną ze światem mody rozwijał w Liceum Sztuk Plastycznych w rodzinn...
Paprocki&BrzozowskiPaprocki&Brzozowski
Marcin Paprocki i Mariusz Brzozowski to najpopularniejszy duet projektantów mody w naszym kraju. Zarówno Marcin, jak i Mariusz są absolwentami Wydz...