Ermenegildo Zegna SS2014 AD Campaign

„The new éminences grises” to pierwsza kampania reklamowa stworzona pod artystyczną dyrekcją Stefano Pilatiego dla domu mody Ermenegildo Zegna. Były projektant Yves Saint Laurent swoją debiutancką kolekcję na wiosnę i lato 2014 dla włoskiej marki zaprezentował w czerwcu bieżącego roku w ramach Mediolańskiego Tygodnia Mody i z miejsca zyskał aprobatę modowych krytyków i klientów. Premierowy pokaz zdjęć kampanii reklamowej wykonanej przez duet Inez&Vinoodh, która już w styczniu zadebiutuje na łamach wybranych magazynów i serwisów internetowych, odbył się kilka dni temu w galerii JF Chen w Los Angeles.

 
 

Głównym bohaterem kampanii reklamowej domu mody Ermenegildo Zegna jest aktor Jamie Dornan będący uosobieniem mężczyzny Ermenegildo Zegna Couture. Swój wybór dyrektor kreatywny Stefano Pilati wyjaśnia następująco: “Jamie was our face of choice, not only because he is an accomplished actor, but also an unconventional model with a strong personal sense of style and substance. He has made understatement the key to his success.” Jamie Dornan nie występuje jednak na zdjęciach sam, bowiem towarzyszy mu młodszy model – Paolo Anchisi. Koncepcja stanowiąca narrację pomiędzy dwoma postaciami, wiążąca jednocześnie tradycję z nowoczesnością, uchwycona została na zdjęciach portretowych i fotografiach prezentujących dopracowane do perfekcji detale. Dom mody Ermenegildo Zegna od momentu powstania utożsamiany jest z doskonałym krawiectwem, dlatego zdjęcia to podkreślają, jednak jednocześnie wskazują na nową erę zapoczątkowaną przez Stefano Pilatiego.
 

Zobacz również:

  • Ermenegildo Zegna SS2014Ermenegildo Zegna SS2014
    Stefano Pilati do niedawna związany był z paryskim domem mody Yves Saint Laurent, w którym przez niespełna dekadę pełnił funkcje dyrektora kreatywnego zarówno kolekcji damskich jak i męskich. ...
  • Gucci Menswear AW2014Gucci Menswear AW2014
    Jesienno-zimowa kolekcja dla mężczyzn, autorstwa Fridy Giannini - dyrektor kreatywnej domu mody Gucci, to proste linie i graficzne kształty utrzymane w kolorystyce zakurzonych pasteli i monochromatycznej czerni, która zdominowała wybieg w końcowej części prezentacji. Rozmyte nieco barwy za...
  • Salvatore Ferragamo Menswear AW2014Salvatore Ferragamo Menswear AW2014
    W swej jesienno-zimowej kolekcji dla mężczyzn, Massimiliano Giornetti - dyrektor kreatywny domu mody Salvatore Ferragamo, eksploruje zmysłowość tkanin i organiczną jakość koloru, projektując przy tym męską garderobę charakteryzującą się czystością krawiectwa. Tworzone z architektoniczną do...
Luksusowa mapa kraju
Luksusowe marki
American VintageAmerican Vintage
American Vintage to znana francuska marka założona w 2005 roku przez Mickaël Azoulay. Mimo francuskiego pochodzenia projektantka czerpie inspiracje...
Armani CollezioniArmani Collezioni
Armani Collezioni to jedna z luksusowych marek w portfolio Giorgio Armaniego powołana do życia w 2000 roku. W hierarchii ekskluzywności znajduje si...
BaldininiBaldinini
Firma Baldinini powstała w 1910 roku w San Mauro Pascoli we Włoszech. Wtedy to rodzina Baldininich zdecydowała się otworzyć pierwszy zakład prod...
Projektanci mody
Mariusz PrzybylskiMariusz Przybylski
Mariusz Przybylski modą zainteresował się w Liceum Plastycznym. Zafascynowanie to było na tyle poważne, że postanowił je kontynuować podczas s...
Maciej ZieńMaciej Zień
Maciej Zień urodził się 24 kwietnia 1979 roku w Lublinie. Swoją pasję związaną ze światem mody rozwijał w Liceum Sztuk Plastycznych w rodzinn...
Paprocki&BrzozowskiPaprocki&Brzozowski
Marcin Paprocki i Mariusz Brzozowski to najpopularniejszy duet projektantów mody w naszym kraju. Zarówno Marcin, jak i Mariusz są absolwentami Wydz...