Dolce&Gabbana SS2012 AD Campaign

Ceniony włoski dom mody – Dolce&Gabbana zaprezentował właśnie swą najnowszą kampanię reklamowa promującą męską kolekcję na zbliżający się wielkimi krokami sezon wiosna-lato 2012. Jej motywem przewodnim jest włoski kino stanowiące nieprzebrane źródło inspiracji dla kreatywnego duetu stanowionego przez Domenico DolceStefano Gabbana. Nawiązując do przyświecających projektantom koncepcjom i inspiracjom marka zrealizowała kampanię do złudzenia przypominającą kadry starego filmu, w której miejsce profesjonalnych modeli zajęła plejada cenionych włoskich aktorów: Giuseppe Fiorello, Francesco Scianna, Filippo Nigro, Thomas Trabacchi, Primo Reggiani oraz Chiara Francini.

 
 

Za obiektywem aparatu stanął od lat współpracujący z marką Mariano Vivanco mający na swoim koncie współpracę z takimi markami jak: Omega, Prada, Ermenegildo Zegna, Cesare Paciotti, Lacoste czy Frankie Morello. Ujęcia utrzymane w koncepcji robionych z zaskoczenia przypominają sceny włoskiej komedii prezentującej kilka wydarzeń z życia mieszkańców niewielkiej wioski położonej na południu Włoch: chrzest, rodzinny portret, spędzaną z krewnymi niedzielę, popołudnie na plaży, rodzinne przyjęcie urodzinowe oraz męskie rozmowy i amory w sielskiej scenerii.

Spontaniczne zdjęcia zgodnie z zamysłem autorów kampanii przedstawiają prawdziwe życie i podkreślają istotne dla marki wartości takie jak: tradycja, rodzina, pasja, miłość, radość życia, włoskiego ducha oraz umiejętność uchwycenia drzemiącej w przeszłości nowoczesności i zreinterpretowania jej na nowo.

Zobacz również:

  • Kampania reklamowa Dolce&Gabbana SS2015Kampania reklamowa Dolce&Gabbana SS2015
    Podczas tworzenia wiosenno-letniej kolekcji, zarówno dla kobiet jak i dla mężczyzn, kreatywny duet tworzony przez Domenico Dolce i Stefano Gabbana zainspirował się hiszpańską kulturą i tradycją, które z powodzeniem osadził w charakterystycznym dla siebie stylu w śródziemnomorskiej zmysłowo...
  • Jesień i zima według Dolce&Gabbana Jesień i zima według Dolce&Gabbana
    Jesienno-zimowa kampania reklamowa włoskiego domu mody Dolce&Gabbana to dzieło wybitnego amerykańskiego fotografa Stevena Kleina. Zrealizowana na przedmieściach Manhattanu kampania utrzymana jest w nieco posępnym i mrocznym klimacie utrzymanym w stylu lat 80-tych. Damską kolekcję słynnego ...
  • Louis Vuitton Menswear SS2018Louis Vuitton Menswear SS2018
    Inspiracją do kolekcji "Archipelago", zaprojektowanej przez Dyrektora Artystycznego Kolekcji Męskich Louis Vuitton Kima Jonesa, była książka Judith Schalansky "Atlas wysp odległych. Pięćdziesiąt wysp, na których nigdy nie byłam i nigdy nie będę", ale także sama idea podróży, przemieszczani...
Luksusowa mapa kraju
Luksusowe marki
American VintageAmerican Vintage
American Vintage to znana francuska marka założona w 2005 roku przez Mickaël Azoulay. Mimo francuskiego pochodzenia projektantka czerpie inspiracje...
Armani CollezioniArmani Collezioni
Armani Collezioni to jedna z luksusowych marek w portfolio Giorgio Armaniego powołana do życia w 2000 roku. W hierarchii ekskluzywności znajduje si...
BaldininiBaldinini
Firma Baldinini powstała w 1910 roku w San Mauro Pascoli we Włoszech. Wtedy to rodzina Baldininich zdecydowała się otworzyć pierwszy zakład prod...
Projektanci mody
Mariusz PrzybylskiMariusz Przybylski
Mariusz Przybylski modą zainteresował się w Liceum Plastycznym. Zafascynowanie to było na tyle poważne, że postanowił je kontynuować podczas s...
Maciej ZieńMaciej Zień
Maciej Zień urodził się 24 kwietnia 1979 roku w Lublinie. Swoją pasję związaną ze światem mody rozwijał w Liceum Sztuk Plastycznych w rodzinn...
Paprocki&BrzozowskiPaprocki&Brzozowski
Marcin Paprocki i Mariusz Brzozowski to najpopularniejszy duet projektantów mody w naszym kraju. Zarówno Marcin, jak i Mariusz są absolwentami Wydz...