„Crystals” – świąteczne witryny Prady

Świąteczne witryny prestiżowych domów towarowych oraz butików najsłynniejszych domów mody w okresie przedświątecznym prezentują się niczym prawdziwe dzieła sztuki i skutecznie przyciągają uwagę przechodniów oraz potencjalnych klientów. Ich stworzenie nierzadko wymaga wielu tygodni przygotowań, dużych nakładów pracy oraz ogromnych środków finansowych. Od kilku dni świątecznym klimatem w nowoczesnym wydaniu zachwycają również witryny mediolańskiego salonu Prady. Podobnie jak w ubiegłych sezonach Prada postawiła na minimalistyczny styl, dzięki czemu utrzymana w jasnej kolorystyce aranżacja stanowi doskonałe tło dla luksusowych akcesoriów oraz ubrań pochodzących z kolekcji Resort 2013.

 

Zgodnie z założeniami poszczególne elementy tworzące aranżacje stanowią reinterpretację klasycznych świątecznych motywów podanych w bardzo nowoczesny sposób. Instalację charakteryzuje przede wszystkim wszechobecna biel oraz światła będące symbolami Świąt Bożego Narodzenia.  Na tle oświetlonych tafli szkła, które fakturą przypominają skalne kryształy, wyróżniają się surrealistycznych kształtów formy w kolorze kości słoniowej, na których wygodnie rozsiadły się manekiny – aranżacja ta wyraźnie nawiązuje do scenerii najnowszej kampanii reklamowej marki, której twarzą została Sasha Pivovarova. Całość dopełniają luksusowe akcesoria – torebki, buty, walizki, portfele – które równie skutecznie jak stylizacja manekinów przykuwają wzrok przechodniów.

 

Zobacz również:

  • Świąteczne witryny Printemps by PradaŚwiąteczne witryny Printemps by Prada
    Przygotowania do świąt w paryskim domu towarowym Printemps trwały kilka tygodni, a stworzenie niepowtarzalnej świątecznej atmosfery wymagało w tym roku użycia 3 kilometrów taśmy LED, 12 kilometrów świątecznych lampek, 153 podwieszonych pod sufitem świecących gwiazd i płatków śniegu, dwóch ...
  • Prada Pop-Up Store w PrintempsPrada Pop-Up Store w Printemps
    Printemps od niemal 150 lat jest w okresie świątecznym jednym z najbardziej charakterystycznych miejsc na mapie Paryża. Zachwyca świątecznymi dekoracjami, baśniowymi witrynami, niezwykle szeroką selekcją oryginalnych prezentów oraz przemyślaną iluminacją świetlną. W ubiegłym roku do współp...
  • Maison Bottega Veneta w Beverly HillsMaison Bottega Veneta w Beverly Hills
    Początkiem maja dom mody Bottega Veneta dokonał uroczystego otwarcia drugiego na świecie butiku typu Maison w Beverly Hills, położonego przy prestiżowej 320 North Rodeo Drive. Mierzy 4 828 stóp kwadratowych (niespełna 450 metrów kwadratowych) i zajmuje dwa poziomy, na których wyeksponowano...
Luksusowa mapa kraju
Luksusowe marki
American VintageAmerican Vintage
American Vintage to znana francuska marka założona w 2005 roku przez Mickaël Azoulay. Mimo francuskiego pochodzenia projektantka czerpie inspiracje...
Armani CollezioniArmani Collezioni
Armani Collezioni to jedna z luksusowych marek w portfolio Giorgio Armaniego powołana do życia w 2000 roku. W hierarchii ekskluzywności znajduje si...
BaldininiBaldinini
Firma Baldinini powstała w 1910 roku w San Mauro Pascoli we Włoszech. Wtedy to rodzina Baldininich zdecydowała się otworzyć pierwszy zakład prod...
Projektanci mody
Mariusz PrzybylskiMariusz Przybylski
Mariusz Przybylski modą zainteresował się w Liceum Plastycznym. Zafascynowanie to było na tyle poważne, że postanowił je kontynuować podczas s...
Maciej ZieńMaciej Zień
Maciej Zień urodził się 24 kwietnia 1979 roku w Lublinie. Swoją pasję związaną ze światem mody rozwijał w Liceum Sztuk Plastycznych w rodzinn...
Paprocki&BrzozowskiPaprocki&Brzozowski
Marcin Paprocki i Mariusz Brzozowski to najpopularniejszy duet projektantów mody w naszym kraju. Zarówno Marcin, jak i Mariusz są absolwentami Wydz...