Burberry Loves PRINTEMPS

W ramach współpracy pomiędzy brytyjską marką a paryskim domem towarowym Printemps, atrium oraz wychodzące na Boulevard Haussmann witryny prestiżowej galerii przejęte zostały przez dom mody Burberry. Zajęta przez słynną brytyjską markę powierzchnia galerii, zaaranżowana zgodnie z architektonicznym konceptem butików marki, stanowi tymczasowy butik, w którym prezentowana jest limitowana, stworzona specjalnie na tę okazję kolekcja akcesoriów i odzieży tak dla kobiet jak i dla mężczyzn. Składa się na nią 56 ekskluzywnych elementów garderoby, w tym przede wszystkim skórzane ramoneski oraz kultowe płaszcze i trencze, zainspirowane energią i emocjami związanymi z muzyką graną na żywo.

 

Tymczasowy butik Burberry stanowi również miejsce ekspozycji fotografii stworzonych w związku z inicjatywą Art of the Trench Paris. Kuratorem tego zainicjowanego w 2009 roku projektu jest dyrektor kreatywny marki – Christopher Bailey. Z okazji inauguracji akcji w Paryżu na tle najbardziej charakterystycznych miejsc francuskiej stolicy w kultowym trenczu sfotografowano ponad 50 osób związanych ze światem sztuki, kultury, kina, mody oraz muzyki. Współpraca odbywająca się w ramach inicjatywy „London Mania” rozpoczęła się 22 sierpnia i potrwa tylko do 20 października. Następnie kontrolę nad najsłynniejszym domem towarowym w Paryżu przejmie kolejna luksusowa marka, której powierzono zadanie stworzenia świątecznych witryn. W ubiegłym roku świąteczną atmosferę pod hasłem „Paryskie Inspiracje” wyczarował dom mody Dior, w tym roku wybór padł na jeden z włoskich domów mody.

Zobacz również:

  • Dolce&Gabbana Loves PRINTEMPSDolce&Gabbana Loves PRINTEMPS
    Z okazji 150. rocznicy istnienia, reklamujący się w 1919 roku hasłem “All elegant women are customers at Au Printemps”, luksusowy dom towarowy Printemps zaprosił szereg cenionych projektantów i domów mody do zaprezentowania i podzielenia się własną wizją elegancji. W prestiżowym gronie zna...
  • Świąteczne witryny domu towarowego PrintempsŚwiąteczne witryny domu towarowego Printemps
    Paryski dom towarowy Printemps od ponad 150 lat stanowi jeden z najważniejszych zakupowych celów mieszkańców francuskiej stolicy. Potencjalnych klientów kusi nie tylko bogata ofert, ale również świąteczne witryny, które zachwycają każdego przechodnia - szacuje się, że w okresie świątecznym...
  • Maison Bottega Veneta w Beverly HillsMaison Bottega Veneta w Beverly Hills
    Początkiem maja dom mody Bottega Veneta dokonał uroczystego otwarcia drugiego na świecie butiku typu Maison w Beverly Hills, położonego przy prestiżowej 320 North Rodeo Drive. Mierzy 4 828 stóp kwadratowych (niespełna 450 metrów kwadratowych) i zajmuje dwa poziomy, na których wyeksponowano...
Luksusowa mapa kraju
Luksusowe marki
American VintageAmerican Vintage
American Vintage to znana francuska marka założona w 2005 roku przez Mickaël Azoulay. Mimo francuskiego pochodzenia projektantka czerpie inspiracje...
Armani CollezioniArmani Collezioni
Armani Collezioni to jedna z luksusowych marek w portfolio Giorgio Armaniego powołana do życia w 2000 roku. W hierarchii ekskluzywności znajduje si...
BaldininiBaldinini
Firma Baldinini powstała w 1910 roku w San Mauro Pascoli we Włoszech. Wtedy to rodzina Baldininich zdecydowała się otworzyć pierwszy zakład prod...
Projektanci mody
Mariusz PrzybylskiMariusz Przybylski
Mariusz Przybylski modą zainteresował się w Liceum Plastycznym. Zafascynowanie to było na tyle poważne, że postanowił je kontynuować podczas s...
Maciej ZieńMaciej Zień
Maciej Zień urodził się 24 kwietnia 1979 roku w Lublinie. Swoją pasję związaną ze światem mody rozwijał w Liceum Sztuk Plastycznych w rodzinn...
Paprocki&BrzozowskiPaprocki&Brzozowski
Marcin Paprocki i Mariusz Brzozowski to najpopularniejszy duet projektantów mody w naszym kraju. Zarówno Marcin, jak i Mariusz są absolwentami Wydz...