Bottega Veneta Womenswear SS2014

W swej wiosenno-letniej kolekcji na 2014 rok Bottega Veneta eksperymentuje z objętością i eksploruje możliwości różnych materiałów, w tym bawełnianych tkanin stworzonych na specjalne zamówienie. Prócz nich zastosowanie znalazły również jedwabna organza i jedwabna satyna, bawełniana popelina czy delikatny moher. Paletę barw sezonu tworzą jasno zdefiniowane bloki kolorystyczne tworzone przez czernie, różne odcienie szarości, granaty, wojskowe zielenie i przydymione odcienie łososia oraz kontrastujące z nimi odcienie beżu i ostrej bieli. Kolekcja pozbawiona jest wszelkich nadruków, jednak ich efekt udało się uzyskać poprzez zastosowanie różnych technik haftu, drapowania i interesujących konstrukcji materiałowych tworzące atrakcyjne faktury i efekt trójwymiarowości.

 

“The collection is about freshness, both in terms of material and technique,” wyjaśnia dyrektor kreatywny Tomas Maier. “I was interested in allowing the fabric to take the lead, serving as a guide to the possibilities of what we would be able to achieve.”

Akcesoria sezonu to według domu mody Bottega Veneta i Tomasa Maiera kobiece sandały i luźno tkane szpilki z zaostrzonym, choć ściętym lekko noskiem, wykorzystująca górskie kryształy biżuteria, inspirowana kształtem okularów na jedno oko, w postaci srebrnych lub złotych naszyjników, broszek, bransolet i delikatnych pasków, a także niewielkie torebki do ręki oraz kopertówki wykonane z egzotycznych skór o strukturach kontrastujących z misternymi drapowaniami zaprezentowanych na wybiegu kreacji.

Zobacz również:

  • Bottega Veneta Womenswear AW2016Bottega Veneta Womenswear AW2016
    W swej jesienno-zimowej, damskiej kolekcji dom mody Bottega Veneta proponuje selekcję niezwykle luksusowych elementów. Elementów, które po bliższym poznaniu ujawniają swoją złożoność i niepowtarzalność. Różnej grubości dzianiny zastąpiły miejsce delikatnych materiałów typowych dla koktajlo...
  • Kampania reklamowa Bottega Veneta Cruise 2015Kampania reklamowa Bottega Veneta Cruise 2015
    Kampania reklamowa Cruise 2015 domu mody Bottega Veneta, podobnie jak sama kolekcja włoskiego domu mody, zachwyca delikatnością, świeżością i romantyzmem. Kontynuując swój trwający od kilku sezonów projekt twórczych kolaboracji z początkującymi jak i uznanymi już artystami - "The Art of Co...
  • Bottega Veneta Menswear SS2015Bottega Veneta Menswear SS2015
    Podczas trwającego właśnie w Mediolanie Tygodnia Mody Męskiej swoją kolekcję na sezon wiosna/lato 2015 zaprezentował m. in. dom mody Bottega Veneta. Dyrektor kreatywny marki - Tomas Maier - na przyszły sezon proponuje prostotę i minimalizm. Pomimo tego, iż zaprezentowane na wybiegu sylwet...
Luksusowa mapa kraju
Luksusowe marki
American VintageAmerican Vintage
American Vintage to znana francuska marka założona w 2005 roku przez Mickaël Azoulay. Mimo francuskiego pochodzenia projektantka czerpie inspiracje...
Armani CollezioniArmani Collezioni
Armani Collezioni to jedna z luksusowych marek w portfolio Giorgio Armaniego powołana do życia w 2000 roku. W hierarchii ekskluzywności znajduje si...
BaldininiBaldinini
Firma Baldinini powstała w 1910 roku w San Mauro Pascoli we Włoszech. Wtedy to rodzina Baldininich zdecydowała się otworzyć pierwszy zakład prod...
Projektanci mody
Mariusz PrzybylskiMariusz Przybylski
Mariusz Przybylski modą zainteresował się w Liceum Plastycznym. Zafascynowanie to było na tyle poważne, że postanowił je kontynuować podczas s...
Maciej ZieńMaciej Zień
Maciej Zień urodził się 24 kwietnia 1979 roku w Lublinie. Swoją pasję związaną ze światem mody rozwijał w Liceum Sztuk Plastycznych w rodzinn...
Paprocki&BrzozowskiPaprocki&Brzozowski
Marcin Paprocki i Mariusz Brzozowski to najpopularniejszy duet projektantów mody w naszym kraju. Zarówno Marcin, jak i Mariusz są absolwentami Wydz...