Bottega Veneta Menswear SS2015

Bottega Veneta Menswear SS2015 Podczas trwającego właśnie w Mediolanie Tygodnia Mody Męskiej swoją kolekcję na sezon wiosna/lato 2015 zaprezentował m. in. dom mody Bottega Veneta. Dyrektor kreatywny marki – Tomas Maier – na przyszły sezon proponuje prostotę i minimalizm. Pomimo tego, iż zaprezentowane na wybiegu sylwetki wydają się na pierwszy rzut oka zrelaksowane i typowo codzienne, luksusowe tkaniny oraz starannie zaplanowane formy nadają im subtelnie formalnego charakteru. Poszczególne elementy garderoby prezentowane na wybiegu charakteryzuje przede wszystkim niezwykła lekkością, co osiągnięto poprzez rezygnację z podszewek oraz przemyślane łączenie form luźnych, nieco wzburzonych z formami znacznie bardziej dopasowanymi, dzięki czemu każda sylwetka zachowuje właściwe proporcje. 

 
 
Paleta kolorystyczna wiosenno-letniej kolekcji Bottega Veneta koncentruje się na słońcu, stąd wiele stonowanych, nieco wyblakłych barw, które uzupełniono stanowiącymi kontrapunkt odcieniami błękitu, granatu czy zieleni. Równie delikatne i wyrafinowane jak tkaniny są materiały, w śród których dominują niezwykle miękkie skóry jagnięce, delikatne zamsze, oraz kaszmirowe dzianiny. Wykonano z nich również dopełniające każdą stylizację akcesoria – duże męskie torby uzupełnione elementami ze skóry aligatora, funkcjonalne plecaki, które można przekształcić  stylowe torby oraz utrzymane w sportowym stylu obuwie.

“The collection was very much inspired by the body in movement” – wyjaśniał chwilę po pokazie Tomas Maier. “I wanted to convey a certain freedom, athleticism and ease.”

Bottega Veneta Menswear SS2015

Bottega Veneta Menswear SS2015 (2)

Bottega Veneta Menswear SS2015 (3)

Bottega Veneta Menswear SS2015 (4)

Bottega Veneta Menswear SS2015 (5)

Bottega Veneta Menswear SS2015 (6)

Zobacz również:

  • Bottega Veneta Womenswear AW2016Bottega Veneta Womenswear AW2016
    W swej jesienno-zimowej, damskiej kolekcji dom mody Bottega Veneta proponuje selekcję niezwykle luksusowych elementów. Elementów, które po bliższym poznaniu ujawniają swoją złożoność i niepowtarzalność. Różnej grubości dzianiny zastąpiły miejsce delikatnych materiałów typowych dla koktajlo...
  • Kampania reklamowa Bottega Veneta Cruise 2015Kampania reklamowa Bottega Veneta Cruise 2015
    Kampania reklamowa Cruise 2015 domu mody Bottega Veneta, podobnie jak sama kolekcja włoskiego domu mody, zachwyca delikatnością, świeżością i romantyzmem. Kontynuując swój trwający od kilku sezonów projekt twórczych kolaboracji z początkującymi jak i uznanymi już artystami - "The Art of Co...
  • Bottega Veneta Womenswear SS2014Bottega Veneta Womenswear SS2014
    W swej wiosenno-letniej kolekcji na 2014 rok Bottega Veneta eksperymentuje z objętością i eksploruje możliwości różnych materiałów, w tym bawełnianych tkanin stworzonych na specjalne zamówienie. Prócz nich zastosowanie znalazły również jedwabna organza i jedwabna satyna, bawełniana popelin...
Luksusowa mapa kraju
Luksusowe marki
American VintageAmerican Vintage
American Vintage to znana francuska marka założona w 2005 roku przez Mickaël Azoulay. Mimo francuskiego pochodzenia projektantka czerpie inspiracje...
Armani CollezioniArmani Collezioni
Armani Collezioni to jedna z luksusowych marek w portfolio Giorgio Armaniego powołana do życia w 2000 roku. W hierarchii ekskluzywności znajduje si...
BaldininiBaldinini
Firma Baldinini powstała w 1910 roku w San Mauro Pascoli we Włoszech. Wtedy to rodzina Baldininich zdecydowała się otworzyć pierwszy zakład prod...
Projektanci mody
Mariusz PrzybylskiMariusz Przybylski
Mariusz Przybylski modą zainteresował się w Liceum Plastycznym. Zafascynowanie to było na tyle poważne, że postanowił je kontynuować podczas s...
Maciej ZieńMaciej Zień
Maciej Zień urodził się 24 kwietnia 1979 roku w Lublinie. Swoją pasję związaną ze światem mody rozwijał w Liceum Sztuk Plastycznych w rodzinn...
Paprocki&BrzozowskiPaprocki&Brzozowski
Marcin Paprocki i Mariusz Brzozowski to najpopularniejszy duet projektantów mody w naszym kraju. Zarówno Marcin, jak i Mariusz są absolwentami Wydz...