Bottega Veneta „Emotion of Sound”

Bottega Veneta Emotion of Sound - zdjęcie główne„Emotion of Sound” to najnowszy, kreatywny projekt domu mody Bottega Veneta. Przedsięwzięcie, które przenosi wiosenno-letnią kolekcję marki do codziennego życia, angażuje emocjonalnie i pobudza zmysły. Zaprezentowany w dniu dzisiejszym film stanowi artystyczną narrację, która w płynny sposób odzwierciedla filozofię leżącą u podstaw marki. W odróżnieniu od dotychczasowych filmów reklamowych, „Emotion of Sound” nie koncentruje się na wizualnej prezentacji rzemieślniczej techniki i procesu twórczego, które definiują dom mody Bottega Veneta, lecz na bogatym asortymencie dźwięków pochodzących z włoskiej pracowni – szeleszczących tkaninach, pobrzękującej biżuterii itp. Tak niecodzienna koncepcja została wykorzystana do zaprezentowania w tańcu zarówno męskiej jak i damskiej kolekcji na sezon wiosna-lato 2015.

 
“Sound can be a very intriguing sense, and just as the other senses, highly personal” – wyjaśnia dyrektor kreatywny domu mody Bottega Veneta Tomas Maier. “It can convey a lot about its source and can trigger imagination unique to the individual. I was interested in exploring this through the creation of something utterly unique, and could not be more impressed with the result of this collaboration”.

Rozwinięciem oryginalnego konceptu będzie specjalna, interaktywna instalacja, angażująca dźwięk, światło i cienie, która w terminie od 7 do 16 marca zadomowi się we flagowym butiku marki w Tokio. Wszystkich tych, którzy nie będą mieli sposobności osobiście się z nią zapoznać, zachęcamy do obejrzenia wyreżyserowanego przez Yusuke Tanaka filmu „Emotion of Sound”.

Zobacz również:

  • Maison Bottega Veneta w Beverly HillsMaison Bottega Veneta w Beverly Hills
    Początkiem maja dom mody Bottega Veneta dokonał uroczystego otwarcia drugiego na świecie butiku typu Maison w Beverly Hills, położonego przy prestiżowej 320 North Rodeo Drive. Mierzy 4 828 stóp kwadratowych (niespełna 450 metrów kwadratowych) i zajmuje dwa poziomy, na których wyeksponowano...
  • Bottega Veneta Womenswear AW2016Bottega Veneta Womenswear AW2016
    W swej jesienno-zimowej, damskiej kolekcji dom mody Bottega Veneta proponuje selekcję niezwykle luksusowych elementów. Elementów, które po bliższym poznaniu ujawniają swoją złożoność i niepowtarzalność. Różnej grubości dzianiny zastąpiły miejsce delikatnych materiałów typowych dla koktajlo...
  • Świąteczne propozycje domu mody Bottega VenetaŚwiąteczne propozycje domu mody Bottega Veneta
    Włoski dom mody Bottega Veneta, podobnie jak inne marki luksusowe, z myślą o zbliżających się świętach przygotował bogaty katalog, który pełny jest wspaniałych pomysłów na prezenty dla najbliższych. Jako, że marka słynie ze skórzanych akcesoriów, to właśnie one dominują wśród przygotowanyc...
Luksusowa mapa kraju
Luksusowe marki
American VintageAmerican Vintage
American Vintage to znana francuska marka założona w 2005 roku przez Mickaël Azoulay. Mimo francuskiego pochodzenia projektantka czerpie inspiracje...
Armani CollezioniArmani Collezioni
Armani Collezioni to jedna z luksusowych marek w portfolio Giorgio Armaniego powołana do życia w 2000 roku. W hierarchii ekskluzywności znajduje si...
BaldininiBaldinini
Firma Baldinini powstała w 1910 roku w San Mauro Pascoli we Włoszech. Wtedy to rodzina Baldininich zdecydowała się otworzyć pierwszy zakład prod...
Projektanci mody
Mariusz PrzybylskiMariusz Przybylski
Mariusz Przybylski modą zainteresował się w Liceum Plastycznym. Zafascynowanie to było na tyle poważne, że postanowił je kontynuować podczas s...
Maciej ZieńMaciej Zień
Maciej Zień urodził się 24 kwietnia 1979 roku w Lublinie. Swoją pasję związaną ze światem mody rozwijał w Liceum Sztuk Plastycznych w rodzinn...
Paprocki&BrzozowskiPaprocki&Brzozowski
Marcin Paprocki i Mariusz Brzozowski to najpopularniejszy duet projektantów mody w naszym kraju. Zarówno Marcin, jak i Mariusz są absolwentami Wydz...