Anielski demon Givenchy

Lekka i zarazem bogata woda toaletowa Ange ou Démon Le Secret od Givenchy wyraża podwójną naturę młodej kobiety pełnej tajemniczego uroku. Kobiety, która uwodzenie traktuje jak grę, marzy o miłości, jednak nie daje się ujarzmić, sprytnie zwalczając zakazy. Nieustraszona i wolna, młodość jest dla niej doskonałym pretekstem, a szczęście nadrzędną
wartością. Na przemian łagodna i zmysłowa, otula się świetlistą wodą toaletową, która doskonale uosabia jej świeżość i jej pragnienia. Dla tej całkiem nowej kompozycji, Givenchy stworzył elegancki szyprowo-owocowy zapach – początkowo słodki, jednak z czasem nabierający ponętnej zmysłowości. Wyjątkowa równowaga soczystych owoców, aromatycznych kwiatów i otulającego piżma zrodziła zapach nowoczesny i jednocześnie ponadczasowy, świeży i zmysłowy.

 
Dwoistość zapachu oscylującego między niewinnością a prowokacją podkreślona została również w kampanii reklamowej, której twarzą została Natasha Poly sfotografowana przez duetu Inez Van Lamsweerde & Vinoodh Matadin. Jej suknia i haftowana strusimi piórami peleryna (pochodzące z kolekcji haute couture spod ręki Riccardo Tisci) podkreślają wdzięk i lekkość, jednak postawa oraz niepokojące spojrzenie sugerują zmysłowość i tajemnicę.

Cena: 230 zł /30 ml

Do nabycia w wybranych perfumeriach na terenie kraju.

Zobacz również:

  • Dahlia Divin – nowy zapach GivenchyDahlia Divin – nowy zapach Givenchy
    Świat mody couture i ekskluzywne zapachy łączy podobne zamiłowanie do luksusu, równie wielka moc przyciągania i wspólne marzenie. Alchemia stylu najbardziej wytwornych sukni Givenchy jest znamiennym atrybutem nowego zapachu tego Domu Mody - Dahlia Divin. Wyjątkowo szlachetna nić - nieodłąc...
  • UOMO  – nowy zapach Salvatore  FerragamoUOMO – nowy zapach Salvatore Ferragamo
    Zmysł elegancji i piękna. Optymizm i radość szczerego uśmiechu. Umiejętność bycia nowoczesnym i ponadczasowym. Gotowość czerpania radości z każdego dnia. Wszystko to stanowi część historii Uomo Salvatore Ferragamo – nowego zapachu dla mężczyzn. Eliksiru wyrażającego włoski styl życia, włos...
  • Pierwszy zapach Azzedine AlaiaPierwszy zapach Azzedine Alaia
    Na przestrzeni kilku ostatnich dekad, urodzony w Tunezji Azzedine Alaïa bez większego wysiłku i w nieunikniony sposób zadomowił się w świecie mody stając się uosobieniem kreatora doskonałego. Uznający piękno za absolut projektant stał się również dla wielu odkrywcą nowoczesnej kobiety. Pod...
Luksusowa mapa kraju
Luksusowe marki
American VintageAmerican Vintage
American Vintage to znana francuska marka założona w 2005 roku przez Mickaël Azoulay. Mimo francuskiego pochodzenia projektantka czerpie inspiracje...
Armani CollezioniArmani Collezioni
Armani Collezioni to jedna z luksusowych marek w portfolio Giorgio Armaniego powołana do życia w 2000 roku. W hierarchii ekskluzywności znajduje si...
BaldininiBaldinini
Firma Baldinini powstała w 1910 roku w San Mauro Pascoli we Włoszech. Wtedy to rodzina Baldininich zdecydowała się otworzyć pierwszy zakład prod...
Projektanci mody
Mariusz PrzybylskiMariusz Przybylski
Mariusz Przybylski modą zainteresował się w Liceum Plastycznym. Zafascynowanie to było na tyle poważne, że postanowił je kontynuować podczas s...
Maciej ZieńMaciej Zień
Maciej Zień urodził się 24 kwietnia 1979 roku w Lublinie. Swoją pasję związaną ze światem mody rozwijał w Liceum Sztuk Plastycznych w rodzinn...
Paprocki&BrzozowskiPaprocki&Brzozowski
Marcin Paprocki i Mariusz Brzozowski to najpopularniejszy duet projektantów mody w naszym kraju. Zarówno Marcin, jak i Mariusz są absolwentami Wydz...