“Chic on the bridge” – kampania Louis Vuitton

“Chic on the bridge” to intrygujące motto najnowszej kampanii Louis Vuitton z udziałem ikony marki – torebki Alma zaprojektowanej w 1934 roku. Zdjęcia autorstwa Stevena Kleina pokazują grupę dynamicznych kobiet podróżujących po świecie, spotykających się w trzech miastach: Paryżu, Nowym Jorku i Szanghaju. Każde spotkanie tej modnej “ekipy” – stworzonej przez modelki Karlie Kloss, Daria Strokous, Jac JagaciakIris Strubegger – odbywa się na znanym moście. Jako znak rozpoznawczy trzymają w ręce torebkę Alma, w kolorze charakterystycznym dla każdego miasta.




Alma, której odważna linia designerska odzwierciedla wpływ Art Deco lat 30-tych, to być może najbardziej paryska ze wszystkich ikon Louis Vuitton. Stworzył ją Gaston-Louis Vuitton – początkowo pod nazwą “Squire Bag”, choć była znana także jako torebka “Champs-Elysées”. Ostatecznie przybrała imię “Alma”, w nawiązaniu do eleganckiego placu, przechodzącego w most o tej samej nazwie w miejscu, w którym Avenue Montaigne spotyka się z Sekwaną. W kampanii “Chic on the bridge” Alma staje się wyjątkowym symbolem elegancji à la française, docierającym w różne miejsca świata dzięki czterem przyjaciółkom.

W Paryżu modelki spotykają się na moście Pont du Carrousel, z Luwrem w tle (delikatne nawiązanie do kampanii Louis Vuitton “Invitation au voyage”), trzymając torebki Alma ze skóry Epi, w typowo francuskim niebieskim odcieniu. W Nowym Jorku pozują na Brooklyn Bridge z torebkami w legendarnym żółtym kolorze nowojorskich taksówek. Z kolei w Szanghaju randka przyjaciółek ma miejsce na moście Waibaidu Bridge – tutaj klimat miasta oddaje lśniący lakier z charakterystycznym Monogramem nawiązujący do chińskiej laki. Finalna odsłona kampanii to powrót przyjaciółek do Paryża i spektakularne nocne ujęcie z udziałem tęczowych torebek ze skóry Epi.

Kampania, nawiązująca do charakterystycznego dla Louis Vuitton motywu podróży, z udziałem znanej od pokoleń torebki Alma i wykorzystaniem modeli z kolekcji Pre-Fall 2013 Ready-To-Wear, jest symbolicznym pomostem między początkami Maison Louis Vuitton a obecnym statusem marki – jednego z wiodących globalnych domów mody. Kampania reklamowa Louis Vuitton “Chic on the bridge” zadebiutuje w majowych wydaniach magazynów.

Zobacz również:

  • Louis Vuitton Menswear SS2018Louis Vuitton Menswear SS2018
    Inspiracją do kolekcji "Archipelago", zaprojektowanej przez Dyrektora Artystycznego Kolekcji Męskich Louis Vuitton Kima Jonesa, była książka Judith Schalansky "Atlas wysp odległych. Pięćdziesiąt wysp, na których nigdy nie byłam i nigdy nie będę", ale także sama idea podróży, przemieszczani...
  • Louis Vuitton x Jeff KoonsLouis Vuitton x Jeff Koons
    W ciągu ostatnich lat Louis Vuitton istotnie wzmocnił swoje związki ze światem sztuki, dzięki współpracy z najbardziej wpływowymi artystami naszych czasów, takimi jak Takashi Murakami, Richard Prince, Yayoi Kusama, Stephen Sprouse, Cindy Sherman, James Turrell, Olafur Eliasson czy Daniel B...
  • Kampania reklamowa Louis Vuitton Series 6Kampania reklamowa Louis Vuitton Series 6
    Plac Vendome to esencja Paryża. To właśnie w tym wyjątkowym epicentrum francuskiej elegancji zaprezentowana została kolekcja domu mody Louis Vuitton na wiosnę i lato 2017. Paryż – miasto zawieszone pomiędzy prawym a lewym brzegiem Sekwany, mające własną specyfikę oraz kreatywną atmosferę. ...
Luksusowa mapa kraju
Luksusowe marki
American VintageAmerican Vintage
American Vintage to znana francuska marka założona w 2005 roku przez Mickaël Azoulay. Mimo francuskiego pochodzenia projektantka czerpie inspiracje...
Armani CollezioniArmani Collezioni
Armani Collezioni to jedna z luksusowych marek w portfolio Giorgio Armaniego powołana do życia w 2000 roku. W hierarchii ekskluzywności znajduje si...
BaldininiBaldinini
Firma Baldinini powstała w 1910 roku w San Mauro Pascoli we Włoszech. Wtedy to rodzina Baldininich zdecydowała się otworzyć pierwszy zakład prod...
Projektanci mody
Mariusz PrzybylskiMariusz Przybylski
Mariusz Przybylski modą zainteresował się w Liceum Plastycznym. Zafascynowanie to było na tyle poważne, że postanowił je kontynuować podczas s...
Maciej ZieńMaciej Zień
Maciej Zień urodził się 24 kwietnia 1979 roku w Lublinie. Swoją pasję związaną ze światem mody rozwijał w Liceum Sztuk Plastycznych w rodzinn...
Paprocki&BrzozowskiPaprocki&Brzozowski
Marcin Paprocki i Mariusz Brzozowski to najpopularniejszy duet projektantów mody w naszym kraju. Zarówno Marcin, jak i Mariusz są absolwentami Wydz...