“Chic on the bridge” – kampania Louis Vuitton

“Chic on the bridge” to intrygujące motto najnowszej kampanii Louis Vuitton z udziałem ikony marki – torebki Alma zaprojektowanej w 1934 roku. Zdjęcia autorstwa Stevena Kleina pokazują grupę dynamicznych kobiet podróżujących po świecie, spotykających się w trzech miastach: Paryżu, Nowym Jorku i Szanghaju. Każde spotkanie tej modnej “ekipy” – stworzonej przez modelki Karlie Kloss, Daria Strokous, Jac JagaciakIris Strubegger – odbywa się na znanym moście. Jako znak rozpoznawczy trzymają w ręce torebkę Alma, w kolorze charakterystycznym dla każdego miasta.




Alma, której odważna linia designerska odzwierciedla wpływ Art Deco lat 30-tych, to być może najbardziej paryska ze wszystkich ikon Louis Vuitton. Stworzył ją Gaston-Louis Vuitton – początkowo pod nazwą “Squire Bag”, choć była znana także jako torebka “Champs-Elysées”. Ostatecznie przybrała imię “Alma”, w nawiązaniu do eleganckiego placu, przechodzącego w most o tej samej nazwie w miejscu, w którym Avenue Montaigne spotyka się z Sekwaną. W kampanii “Chic on the bridge” Alma staje się wyjątkowym symbolem elegancji à la française, docierającym w różne miejsca świata dzięki czterem przyjaciółkom.

W Paryżu modelki spotykają się na moście Pont du Carrousel, z Luwrem w tle (delikatne nawiązanie do kampanii Louis Vuitton “Invitation au voyage”), trzymając torebki Alma ze skóry Epi, w typowo francuskim niebieskim odcieniu. W Nowym Jorku pozują na Brooklyn Bridge z torebkami w legendarnym żółtym kolorze nowojorskich taksówek. Z kolei w Szanghaju randka przyjaciółek ma miejsce na moście Waibaidu Bridge – tutaj klimat miasta oddaje lśniący lakier z charakterystycznym Monogramem nawiązujący do chińskiej laki. Finalna odsłona kampanii to powrót przyjaciółek do Paryża i spektakularne nocne ujęcie z udziałem tęczowych torebek ze skóry Epi.

Kampania, nawiązująca do charakterystycznego dla Louis Vuitton motywu podróży, z udziałem znanej od pokoleń torebki Alma i wykorzystaniem modeli z kolekcji Pre-Fall 2013 Ready-To-Wear, jest symbolicznym pomostem między początkami Maison Louis Vuitton a obecnym statusem marki – jednego z wiodących globalnych domów mody. Kampania reklamowa Louis Vuitton “Chic on the bridge” zadebiutuje w majowych wydaniach magazynów.

Zobacz również:

  • Kampania reklamowa Louis Vuitton Series 6Kampania reklamowa Louis Vuitton Series 6
    Plac Vendome to esencja Paryża. To właśnie w tym wyjątkowym epicentrum francuskiej elegancji zaprezentowana została kolekcja domu mody Louis Vuitton na wiosnę i lato 2017. Paryż – miasto zawieszone pomiędzy prawym a lewym brzegiem Sekwany, mające własną specyfikę oraz kreatywną atmosferę. ...
  • Louis Vuitton Womenswear SS2017 Live StreamLouis Vuitton Womenswear SS2017 Live Stream
    Paryski Tydzień Mody powoli dobiega końca. Nim pokaz Miu Miu zamknie oficjalny kalendarz modowego święta w Paryżu, odbędzie się jeszcze m. in. prezentacja najnowszych projektów Nicolasa Ghesquière'a. Pokaz damskiej kolekcji Louis Vuitton wiosna-lato 2017 odbędzie się już jutro, tj. w środę...
  • Louis Vuitton Menswear SS2017Louis Vuitton Menswear SS2017
    Inspiracją dla powstania męskiej kolekcji Louis Vuitton na sezon wiosna-lato 2017 była Afryka - jako kolebka współczesnej cywilizacji oraz jako metafora powrotu do korzeni i dziedzictwa. Punkt odniesienia, który kształtuje naszą tożsamość. W najnowszej kolekcji ślady afrykańskich wpływów d...
Luksusowa mapa kraju
Luksusowe marki
American VintageAmerican Vintage
American Vintage to znana francuska marka założona w 2005 roku przez Mickaël Azoulay. Mimo francuskiego pochodzenia projektantka czerpie inspiracje...
Armani CollezioniArmani Collezioni
Armani Collezioni to jedna z luksusowych marek w portfolio Giorgio Armaniego powołana do życia w 2000 roku. W hierarchii ekskluzywności znajduje si...
BaldininiBaldinini
Firma Baldinini powstała w 1910 roku w San Mauro Pascoli we Włoszech. Wtedy to rodzina Baldininich zdecydowała się otworzyć pierwszy zakład prod...
Projektanci mody
Mariusz PrzybylskiMariusz Przybylski
Mariusz Przybylski modą zainteresował się w Liceum Plastycznym. Zafascynowanie to było na tyle poważne, że postanowił je kontynuować podczas s...
Maciej ZieńMaciej Zień
Maciej Zień urodził się 24 kwietnia 1979 roku w Lublinie. Swoją pasję związaną ze światem mody rozwijał w Liceum Sztuk Plastycznych w rodzinn...
Paprocki&BrzozowskiPaprocki&Brzozowski
Marcin Paprocki i Mariusz Brzozowski to najpopularniejszy duet projektantów mody w naszym kraju. Zarówno Marcin, jak i Mariusz są absolwentami Wydz...