UOMO – nowy zapach Salvatore Ferragamo

uomo-salvatore-ferragamo-zdjecie-glowneZmysł elegancji i piękna. Optymizm i radość szczerego uśmiechu. Umiejętność bycia nowoczesnym i ponadczasowym. Gotowość czerpania radości z każdego dnia. Wszystko to stanowi część historii Uomo Salvatore Ferragamo – nowego zapachu dla mężczyzn. Eliksiru wyrażającego włoski styl życia, włoskie dziedzictwo i innowację. Zamknięto go w zaskakującym i przyciągającym wzrok flakonie, cechującym się ponadczasowym i współczesnym stylem. Masywne szkło symbolizuje męskość. Logo UOMO Salvatore Ferragamo wyraża siłę. Historyczne logo „VENNA”, zreinterpretowane w czarnym kolorze po obu bokach flakonu, stanowi element dziedzictwa i współczesności. Kontrast pomiędzy głęboko matową czernią a złocistym płynem zapachu cechuje z kolei sugestywne wyrafinowanie.

 

UOMO Salvatore Ferragamo to charyzmatyczna, orientalno-drzewna kreacja, która pozostawia po sobie długotrwałe wrażenie, tak jak mężczyzna, który nosi ten zapach. Eleganckie uosobienie męskości – w kompozycji dynamiczne nuty drzewne przeplatają się z orzeźwiającymi nutami gourmand.

Świeża i chłodna nuta głowy emanuje zuchwałym urokiem zaskakujących składników: Czarnego Pieprzu, Kardamonu i Bergamotki. Serce zapachu określa legendarny i klasyczny włoski składnik: Tiramisu. Kompozycja Kwiatów Pomarańczy i Ambroxu idealnie symbolizuje dualizm natury Włocha, który jest silny, pewny siebie i frywolny, ale zarazem uwodzicielski i łagodny.

Zapach wieńczą nuty drzewne: Cashmere i Sandałowiec, wraz z akcentem Bobu Tonka, który dzięki ich nadzwyczajnej trwałości pozostawia po sobie niezatarty ślad.

Cena: od 219 zł/30 ml

Zapach dostępny od połowy sierpnia w perfumeriach Sephora na terenie całego kraju.

uomo-salvatore-ferragamo

Zobacz również:

  • Pierwszy zapach Azzedine AlaiaPierwszy zapach Azzedine Alaia
    Na przestrzeni kilku ostatnich dekad, urodzony w Tunezji Azzedine Alaïa bez większego wysiłku i w nieunikniony sposób zadomowił się w świecie mody stając się uosobieniem kreatora doskonałego. Uznający piękno za absolut projektant stał się również dla wielu odkrywcą nowoczesnej kobiety. Pod...
  • Emozione – tajemniczy zapach Salvatore FerragamoEmozione – tajemniczy zapach Salvatore Ferragamo
    Salvatore Ferragamo nieustannie poszukuje i znajduje inspiracje u najsłynniejszych kobiet swojej epoki. Kobiet, które błyszczały nie tylko przez swoje osiągnięcia, ale także poprzez swoją uczuciową harmonię, pewność siebie i elegancję. Zainspirowana filozofią i wizją swojego założyciela, m...
  • Woda perfumowana Bleu de CHANELWoda perfumowana Bleu de CHANEL
    Zapach Bleu de CHANEL zadebiutował w 2010 roku jako woda toaletowa, jednak dopiero z początkiem września bieżącego roku nieokiełznana i przenikliwa kompozycja zapachowa, której autorem jest Jacques Polge, zadebiutowała pod postacią wody perfumowanej. Uwielbiany przez Gabrielle Chanel odcie...
Luksusowa mapa kraju
Luksusowe marki
American VintageAmerican Vintage
American Vintage to znana francuska marka założona w 2005 roku przez Mickaël Azoulay. Mimo francuskiego pochodzenia projektantka czerpie inspiracje...
Armani CollezioniArmani Collezioni
Armani Collezioni to jedna z luksusowych marek w portfolio Giorgio Armaniego powołana do życia w 2000 roku. W hierarchii ekskluzywności znajduje si...
BaldininiBaldinini
Firma Baldinini powstała w 1910 roku w San Mauro Pascoli we Włoszech. Wtedy to rodzina Baldininich zdecydowała się otworzyć pierwszy zakład prod...
Projektanci mody
Mariusz PrzybylskiMariusz Przybylski
Mariusz Przybylski modą zainteresował się w Liceum Plastycznym. Zafascynowanie to było na tyle poważne, że postanowił je kontynuować podczas s...
Maciej ZieńMaciej Zień
Maciej Zień urodził się 24 kwietnia 1979 roku w Lublinie. Swoją pasję związaną ze światem mody rozwijał w Liceum Sztuk Plastycznych w rodzinn...
Paprocki&BrzozowskiPaprocki&Brzozowski
Marcin Paprocki i Mariusz Brzozowski to najpopularniejszy duet projektantów mody w naszym kraju. Zarówno Marcin, jak i Mariusz są absolwentami Wydz...