Rynek dóbr luksusowych w Polsce w 2011 roku

W latach 2005-2010 polski rynek luksusowych dóbr konsumpcyjnych wzrósł realnie o 50%, zajmując tym samym czwarte miejsce na świecie pod względem dynamiki wzrostu. Do 2010 roku, kiedy to po raz pierwszy firma doradcza KPMG przygotowała badanie na temat rynku dóbr luksusowych, rynek dóbr luksusowych w Polsce nie był przedmiotem szczegółowych i całościowych analiz pod kątem jego wielkości, różnorodności, perspektyw rozwoju oraz zachowań nabywczych konsumentów.

 

 

 

Już we wtorek,  9 sierpnia  bieżącego roku w warszawskim salonie Ferrari przy ulicy Nowy Świat 6/12 KPMG zaprezentuje drugą edycję  badania pt.: „Rynek dóbr luksusowych w Polsce”, która nie tylko opisuje obecność marek premium w Polsce, analizuje rynek samochodów luksusowych, jachtów, prywatnych samolotów i helikopterów, ale także podejmuje temat luksusowych dóbr konsumpcyjnych, dzieł sztuki i antyków, jak również perspektywy dla  tego rynku w naszym kraju.

Prezentacji raportu towarzyszyć będzie dyskusja panelowa, moderowana przez współautorów badania: Andrzeja Marczaka, Partnera w Dziale Doradztwa Podatkowego KPMG i Tomasza Wiśniewskiego, Partnera w Dziale Doradztwa Finansowego KPMG, w której wezmą udział:

Jan Borowski – Prezes JB Investments i Aero Club,
Dante Cinque – Dyrektor Generalny Ferrari Polska,
Jakub Kokoszka – Wiceprezes Domu Aukcyjnego Abbey House,
Francis Lapp – Prezes Sunreef Yachts,
Joanna Przetakiewicz – Twórca i Dyrektor Kreatywny marki La Mania,
Jędrzej Wittchen – Pomysłodawca i właściciel marki Wittchen.

Liczba miejsc na konferencję ograniczona, obowiązuje rejestracja.

Więcej szczegółów na stronie: www.kpmg.pl

Zobacz również:

  • Chanel Haute Couture FW2012/2013Chanel Haute Couture FW2012/2013
    Pokaz Karla Lagerfelda dla domu mody Chanel był niewątpliwie jednym z najważniejszych wydarzeń w ramach Paryskiego Tygodnia Mody Haute Couture. Prezentując swoją najnowszą kolekcję zatytułowaną "New Vintage" niemiecki kreator zabrał wszystkich zgromadzonych w Grand Palais gości w niezwykłą...
  • Kolekcja Chloé dla najmłodszychKolekcja Chloé dla najmłodszych
    Dziecięca kolekcja Chloé adresowana do najmłodszych klientek inspirowana jest trendami proponowanymi dla dorosłych, dopasowanymi, wygodnymi sylwetkami, którym towarzyszą kamelowe beże i kontrastujące ciemne granaty. Zróżnicowana paleta brązów rozgrzewa jesienią i jednocześnie podkreśla kol...
  • MB&F Horological Machine No.4 Final EditionMB&F Horological Machine No.4 Final Edition
    Kolekcja Horological Machine No.4 inspirowana sylwetkami niezwykłych statków powietrznych, w tym między innymi dwusilnikowym A10 Thunderbolt czy pierwszym amerykańskim bombowym samolotem odrzutowym Lockheed F-117 Nighthawk, zainicjowana została w 2010 roku wraz z pojawieniem się na rynku ...
Luksusowa mapa kraju
Luksusowe marki
American VintageAmerican Vintage
American Vintage to znana francuska marka założona w 2005 roku przez Mickaël Azoulay. Mimo francuskiego pochodzenia projektantka czerpie inspiracje...
Armani CollezioniArmani Collezioni
Armani Collezioni to jedna z luksusowych marek w portfolio Giorgio Armaniego powołana do życia w 2000 roku. W hierarchii ekskluzywności znajduje si...
BaldininiBaldinini
Firma Baldinini powstała w 1910 roku w San Mauro Pascoli we Włoszech. Wtedy to rodzina Baldininich zdecydowała się otworzyć pierwszy zakład prod...
Projektanci mody
Mariusz PrzybylskiMariusz Przybylski
Mariusz Przybylski modą zainteresował się w Liceum Plastycznym. Zafascynowanie to było na tyle poważne, że postanowił je kontynuować podczas s...
Maciej ZieńMaciej Zień
Maciej Zień urodził się 24 kwietnia 1979 roku w Lublinie. Swoją pasję związaną ze światem mody rozwijał w Liceum Sztuk Plastycznych w rodzinn...
Paprocki&BrzozowskiPaprocki&Brzozowski
Marcin Paprocki i Mariusz Brzozowski to najpopularniejszy duet projektantów mody w naszym kraju. Zarówno Marcin, jak i Mariusz są absolwentami Wydz...