Nowa Belvedere Vodka Intense

Intense Unfiltred 80 to czterokrotnie destylowana wódka wyprodukowana ze specjalnej odmiany Żyta Diamentowego Dańkowskiego, która oferuje niezrównane bogactwo smaku. Kosztując Belvedere Unfiltered 80 poczujemy aromat pieczonego chleba połączonego z prażonymi orzechami, przełamany delikatnie słonym karmelem z wyczuwalną ostrością białego pieprzu. W efekcie nasze podniebienie doświadczy pełnej harmonii smaku słonego i słodkiego.

Opakowanie Intense Unfiltered 80 jest równie eklektyczne. Czarna elegancka butelka z elektryzującymi złotymi ornamentami charakterystycznego dla Belvedere symbolu drzewa, wzmacnia poczucie luksusu i zapowiada niezapomnianą przygodę w krainie wyrafinowanego smaku.

Sekretem wódki Intense Unfiltered 80 jest Żyto Diamentowe Dańkowskie, uprawiane wyłącznie w wybranych gospodarstwach na Mazowszu. To właśnie marka Belvedere Vodka, po raz pierwszy, w 2009, dokonała destylacji tej odmiany żyta. Żyto Diamentowe Dańkowskie buduje kompleksowość Intense Unfiltered 80. W odróżnieniu od wódki Intense, która zawiera 50% alkoholu, Belvedere Unfiltred 80 wraca do klasycznej mocy – 40%. Jakość użytego żyta powoduje, iż podczas produkcji omijany jest jeden proces filtracji, co w efekcie gwarantuje wydobycie unikatowego
i niezwykle złożonego smaku.

Intense Unfiltred 80 idealnie smakuje podana na kostkach lodu, doskonale komponuje się również z sokiem jabłkowym lub gruszkowym. Ta aksamitna wódka o intensywnym charakterze doskonale nadaje się do przygotowania klasycznego Dirty Martini.

W celu podkreślenia selektywności produktu, Belvedere Intense Unfiltered 80 jest dostępny wyłącznie w najlepszych sklepach bezcłowych na głównych lotniskach w Polsce.

Cena: około 165 złotych


Zobacz również:

  • Flagowy butik IWC w Nowym JorkuFlagowy butik IWC w Nowym Jorku
    Pod koniec kwietnia szwajcarska manufaktura IWC Schaffhausen świętowała otwarcie drugiego po mieszczącym się w Hong Kongu flagowego salonu. Wybór Nowego Jorku jako jego lokalizacji  nie był przypadkowy. Założona w 1868 roku przez Florentine Ariosto Jones - amerykańskiego przedsiębiorcę, kt...
  • Gucci Womenswear AW2013Gucci Womenswear AW2013
    Dyrektor kreatywna domu mody Gucci - Frida Giannini swoją najnowszą, jesienno-zimową kolekcję zaprezentowała już pierwszego dnia Mediolańskiego Tygodnia Mody. Jak sama podkreśliła chwilę po zakończeniu pokazu, kobieta Gucci w sezonie tym niczym femme fatale uwodzi swoją niebezpieczną kobie...
  • Le Pliage Heritage Mini od LongchampLe Pliage Heritage Mini od Longchamp
    Linia Le Pliage Heritage Mini jest miniaturową wersją dotychczasowego bestsellera marki Longchamp, jaką od dwóch sezonów jest skórzana torebka Le Pliage Heritage. Wchodzące w skład nowej kolekcji torebki są małe, poręczne, pełne kolorów i niezwykle praktyczne. Idealne dla aktywnej kobiety,...
Luksusowa mapa kraju
Luksusowe marki
American VintageAmerican Vintage
American Vintage to znana francuska marka założona w 2005 roku przez Mickaël Azoulay. Mimo francuskiego pochodzenia projektantka czerpie inspiracje...
Armani CollezioniArmani Collezioni
Armani Collezioni to jedna z luksusowych marek w portfolio Giorgio Armaniego powołana do życia w 2000 roku. W hierarchii ekskluzywności znajduje si...
BaldininiBaldinini
Firma Baldinini powstała w 1910 roku w San Mauro Pascoli we Włoszech. Wtedy to rodzina Baldininich zdecydowała się otworzyć pierwszy zakład prod...
Projektanci mody
Mariusz PrzybylskiMariusz Przybylski
Mariusz Przybylski modą zainteresował się w Liceum Plastycznym. Zafascynowanie to było na tyle poważne, że postanowił je kontynuować podczas s...
Maciej ZieńMaciej Zień
Maciej Zień urodził się 24 kwietnia 1979 roku w Lublinie. Swoją pasję związaną ze światem mody rozwijał w Liceum Sztuk Plastycznych w rodzinn...
Paprocki&BrzozowskiPaprocki&Brzozowski
Marcin Paprocki i Mariusz Brzozowski to najpopularniejszy duet projektantów mody w naszym kraju. Zarówno Marcin, jak i Mariusz są absolwentami Wydz...