Gentlemen Only – nowy zapach Givenchy

Za sprawą swojej wykwintnej elegancji, Gentlemen Only to współczesna wersja klasycznych męskich zapachów, wykorzystująca ekstrakty i naturalne składniki najwyższej jakości. Ta skupiona wokół drzewnego akordu woda jest skierowana do nowoczesnych mężczyzn, którzy nie boją się wyrazić swojej osobowości w sposób nonszalancki i bezpośredni. Z początku ogarnia aromatyczną świeżością pełną przypraw – zielonej mandarynki, różowego pieprzu, gałki muszkatołowej i liści brzozy. Następnie ujawnia głębię swojego zapachu poprzez trio szlachetnych drzew: cedru, paczuli i wetiwera, zakończone intensywnym i uwodzicielskim kadzidłem. Gentlemen Only to zapach smakowicie dekoncentrujący. Zapach mężczyzny o dobrym guście. Zapach dżentelmena.

 

Już w 1975 roku Hubert de Givenchy postanowił zerwać z tradycyjnymi kodami męskich zapachów, komponowanych wokół lawendy i wody kolońskiej i stworzył intensywny i intrygujący Givenchy Gentleman – kultowy zapach lat 70. Korzystając z dziedzictwa emblematycznych flakonów swoich mitycznych męskich zapachów i proponując oryginalną kompozycję zapachową, Givenchy sprawiło, że uwodzicielski styl, luksus i impertynencja zyskały nowy wymiar – Gentlemen Only.

Klasyczny i nowoczesny zarazem zapach mieniący się magnetyzującymi, błękitnymi refleksami zamknięto w stylowej, prostej butelce zwieńczonej korkiem z matowego metalu, wzorowanej na oryginalnym flakonie Givenchy Gentleman. Jego ambasadorem został australijski aktor Simon Baker, który w naturalny i zabawny sposób wciela kluczowe wartości dżentelmena w stylu Givenchy: kurtuazję, elegancję i dezynwolturę.

Cena: od 255 złotych

Do nabycia w luksusowych perfumeriach od marca bieżącego roku.

Zobacz również:

  • Dahlia Divin – nowy zapach GivenchyDahlia Divin – nowy zapach Givenchy
    Świat mody couture i ekskluzywne zapachy łączy podobne zamiłowanie do luksusu, równie wielka moc przyciągania i wspólne marzenie. Alchemia stylu najbardziej wytwornych sukni Givenchy jest znamiennym atrybutem nowego zapachu tego Domu Mody - Dahlia Divin. Wyjątkowo szlachetna nić - nieodłąc...
  • Anielski demon GivenchyAnielski demon Givenchy
    Lekka i zarazem bogata woda toaletowa Ange ou Démon Le Secret od Givenchy wyraża podwójną naturę młodej kobiety pełnej tajemniczego uroku. Kobiety, która uwodzenie traktuje jak grę, marzy o miłości, jednak nie daje się ujarzmić, sprytnie zwalczając zakazy. Nieustraszona i wolna, młodość je...
  • UOMO  – nowy zapach Salvatore  FerragamoUOMO – nowy zapach Salvatore Ferragamo
    Zmysł elegancji i piękna. Optymizm i radość szczerego uśmiechu. Umiejętność bycia nowoczesnym i ponadczasowym. Gotowość czerpania radości z każdego dnia. Wszystko to stanowi część historii Uomo Salvatore Ferragamo – nowego zapachu dla mężczyzn. Eliksiru wyrażającego włoski styl życia, włos...
Luksusowa mapa kraju
Luksusowe marki
American VintageAmerican Vintage
American Vintage to znana francuska marka założona w 2005 roku przez Mickaël Azoulay. Mimo francuskiego pochodzenia projektantka czerpie inspiracje...
Armani CollezioniArmani Collezioni
Armani Collezioni to jedna z luksusowych marek w portfolio Giorgio Armaniego powołana do życia w 2000 roku. W hierarchii ekskluzywności znajduje si...
BaldininiBaldinini
Firma Baldinini powstała w 1910 roku w San Mauro Pascoli we Włoszech. Wtedy to rodzina Baldininich zdecydowała się otworzyć pierwszy zakład prod...
Projektanci mody
Mariusz PrzybylskiMariusz Przybylski
Mariusz Przybylski modą zainteresował się w Liceum Plastycznym. Zafascynowanie to było na tyle poważne, że postanowił je kontynuować podczas s...
Maciej ZieńMaciej Zień
Maciej Zień urodził się 24 kwietnia 1979 roku w Lublinie. Swoją pasję związaną ze światem mody rozwijał w Liceum Sztuk Plastycznych w rodzinn...
Paprocki&BrzozowskiPaprocki&Brzozowski
Marcin Paprocki i Mariusz Brzozowski to najpopularniejszy duet projektantów mody w naszym kraju. Zarówno Marcin, jak i Mariusz są absolwentami Wydz...