Christmas of the Century w Galeries Lafayette

Galeries Lafayette to legendarne centrum handlowe skupiające najwspanialsze francuskie i międzynarodowe marki ze świata mody, akcesoriów i perfum, a także piękny zabytek o pasjonującej historii. Już od 119 lat galeria zadziwia i przyciąga liczne rzesze zarówno wielbicieli mody jak i turystów spragnionych poczuć magię francuskiego Art de Vivre. Z okazji stulecia neobizantyjskiej kopuły ozdabiającej gmach legendarnego domu towarowego położonego w samym sercu Paryża współpracujące marki oraz zaprzyjaźnieni artyści zorganizowali liczne atrakcje, dzięki czemu w okresie przedświątecznym od października do stycznia 2013 ekstrawagancja Luis Vuitton spotyka się pod jednym dachem z magią Disneya i wyrafinowaniem Swarovskiego.

 

Niezwykła kopuła stanowiąca centralny punkt mieszczącego się przy Boulevard Haussmann domu towarowego zachwyca wszystkich odwiedzających już od 100 lat. Rocznica ta stała się głównym powodem rozpoczęcia Świąt Stulecia – „Christmas of the Century” w centrum paryskiego luksusu. Dięki zaproszeniu do współpracy marki Swarovski w centralnym miejscu galerii rozbłysła niezwykła choinka zwieńczona kryształowym żyrandolem. O stworzenie świątecznych witryn, których motywem przewodnim stało się hasło ”The Ball of the Century” zadbał dom mody Louis Vuitton. Iście bajkową atmosferę dopełnia tymczasowy butik Księżniczki Disneya.

Okrągła rocznica secesyjnej kopuły stała się również powodem zaproszenia do współpracy ponad 100 zaprzyjaźnionych marek, które stworzyły ekskluzywną kolekcję modnych akcesoriów inspirowanych jej architekturą, które stanowić mogą doskonałe pomysły na świąteczne prezenty.

Zobacz również:

  • Świąteczne witryny Printemps by PradaŚwiąteczne witryny Printemps by Prada
    Przygotowania do świąt w paryskim domu towarowym Printemps trwały kilka tygodni, a stworzenie niepowtarzalnej świątecznej atmosfery wymagało w tym roku użycia 3 kilometrów taśmy LED, 12 kilometrów świątecznych lampek, 153 podwieszonych pod sufitem świecących gwiazd i płatków śniegu, dwóch ...
  • Prada Pop-Up Store w PrintempsPrada Pop-Up Store w Printemps
    Printemps od niemal 150 lat jest w okresie świątecznym jednym z najbardziej charakterystycznych miejsc na mapie Paryża. Zachwyca świątecznymi dekoracjami, baśniowymi witrynami, niezwykle szeroką selekcją oryginalnych prezentów oraz przemyślaną iluminacją świetlną. W ubiegłym roku do współp...
  • Paryski butik Toma FordaParyski butik Toma Forda
    Do niedawna modne Paryżanki będące miłośniczkami stylu Toma Forda musiały zakupy robić poza granicami kraju, gdyż w stolicy funkcjonował jedynie butik z męskimi kolekcjami. Jego komercyjny sukces zadecydował o tym, że jeszcze przed końcem  roku, w grudniu, przy prestiżowej rue Saint Honoré...
Luksusowa mapa kraju
Luksusowe marki
American VintageAmerican Vintage
American Vintage to znana francuska marka założona w 2005 roku przez Mickaël Azoulay. Mimo francuskiego pochodzenia projektantka czerpie inspiracje...
Armani CollezioniArmani Collezioni
Armani Collezioni to jedna z luksusowych marek w portfolio Giorgio Armaniego powołana do życia w 2000 roku. W hierarchii ekskluzywności znajduje si...
BaldininiBaldinini
Firma Baldinini powstała w 1910 roku w San Mauro Pascoli we Włoszech. Wtedy to rodzina Baldininich zdecydowała się otworzyć pierwszy zakład prod...
Projektanci mody
Mariusz PrzybylskiMariusz Przybylski
Mariusz Przybylski modą zainteresował się w Liceum Plastycznym. Zafascynowanie to było na tyle poważne, że postanowił je kontynuować podczas s...
Maciej ZieńMaciej Zień
Maciej Zień urodził się 24 kwietnia 1979 roku w Lublinie. Swoją pasję związaną ze światem mody rozwijał w Liceum Sztuk Plastycznych w rodzinn...
Paprocki&BrzozowskiPaprocki&Brzozowski
Marcin Paprocki i Mariusz Brzozowski to najpopularniejszy duet projektantów mody w naszym kraju. Zarówno Marcin, jak i Mariusz są absolwentami Wydz...